MissAntrop Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Fikk julekortene jeg har bestilt fra Japan Foto - med skrivefeil!!!!! Japan Foto svarer verken på mail eller telefon,. og jeg skulle jo helst sendt ut kort i løpet av uka. SKal jeg bestille nye fra et helt annet sted, tro??
Gjest mphs Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Du måtte ikke skrive under på at du hadde sjekket skriften for skrivefeil? Det måtte vi krysse av for når vi bestilte(annen levrandør). Da bilr akkurat det du har skrevet kopiert over på kortet.
erteposen + 4 Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Japan foto er jo regnet for å være veldig flinke. Hvem sin feil er det? Er det deres feil vil de jo raskt ordne opp i det siden det enkelt kan sjekkes. Merkelig at de ikke svarer.
MissAntrop Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2008 Det er faktisk deres feil, da skrivefeilen var på ferdigtrykt tekst på kortet. Det var faktisk skrevet på svenskt!
erteposen + 4 Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 he, he...det var litt morsomt:) Ikke for deg selvsagt. Har dere en lokal butikk? Hadde gitt de en sjanse til å ordne opp, eller bestillt nye av dem med forklaring på at dette er noe du ikke skal belastes for økonomisk.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 he he..må le litt:-)) Stilig med svensk da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå