CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 var 9+3 men har blødd litt og litt i snart 2 uker nå, har skrevet et innlegg om det tidligere.. var på ul for rett over en uke siden og så hjerteslag, men ble satt til bake 10 dager. synes det var veldig rart, og magefølelsen min stemte allså, fikk smerter i går kveld, og våknet halv fire i natt og da kom det. tror ikke det er noen tvil om at jeg mistet:( var hos legen i dag og hun var enig, så skal ikke på noen ul med mindre jeg blør masse eller har sterke smerter. har blitt lovet god oppfølging ved et eventuelt nytt svangerskap. er andre gangen jeg mister i uke 10 på et halvt år nå, og jeg kjenner virkelig at det tar på, både fysisk og psykisk. men jeg kommer nok tilbake hit,forhåpentligvis om ikke så lenge:) lykke til alle andre her inne! klem fra meg
scoobydo Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Så utrolig trist å lese! Har mistet en gang i MA selv... og unner ingen det. Tenkte mye på det nå når jeg ble gravid igjen... og kan tenke meg at det er tøffere å miste for 2 gang... Håper dere tar godt vare på hverandre og at du snart kommer inn igjen hit...og får fullføre både 1,2 og 3 trimester! Trøsteklem
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Hei!! Kjempetrist å lese!! Har selv mistet i SA 2 ganger i høst, og den andre gangen var definitivt den værste! Det er en kjempevond tid, og det er viktig at dere tar godt vare på hverandre!! Håper virkelig å se deg her inne igjen snart, unner ingen dette! *klemmer*
lioness* Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Det var leit!! Jeg er litt i samme situasjon, har hatt blødninger i noen dager og sett bankende hjerte på ul i dag. Er 7 uker i morgen - men embryoet er 1 uke for lite. Så det kan gå i vasken dette her også med mindre vi har masse flaks. Forstår godt at det er en påkjenning å miste for annen gang på rad. Forhåpentligvis blir det helt annerledes tredje gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå