Mayken Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Nå går det utrolig fort synes jeg. I morgen er det rett over i 3.tri. Begynner å få litt panikk, har jo ikke begynt å ordne til noe som helst. Rekker ikke det før etter jul og nyttår en gang. Har en liten følelse av at ting begynner å haste...hehehe
Smock Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Jippi, jeg og Er akkurat 28 fullgåtte uker i dag så nå er tiden på 2.trimester over. Er ikke helt i boks med alle forberedelsene, men vogna er bestilt og voksiposen henta jeg i dag så det begynner å komme seg... Sees på 3.trimester, og velkommen etter til alle dere andre her inne
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Enig kanINA! Her er heller ikke noe klart og siste innspurten begynner jo i 3.tri! Og den innspurten blir nok heftig =P
kei80 Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Håper formen din blir helt fin og 3 tri går fort for deg! Lykke til videre:)
smurf 77 * har født Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 hei, jeg går over på torsdag tror jeg...ingenting er i orden her før jul mht babyen...det fikses i januar. har jo litt arveting fra de to eldste da, men litt nytt må kjøpes inn. nytt bilsete, klær og babybag. har vogn og seng fra før av helidgvis. vi sees torsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå