Gjest Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Er 9+5 idag og trodde egentlig jeg ville kjenne mer murringer i magen enn jeg har gjort hittil. Så hvordan er det med dere?
Innflytteren Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Jeg er 8+3 i dag og har hatt murring og knip siden 5. uke.
Knask! Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 9+3 her og kan heller ikke si jeg har hatt noe særlig med murringer..
mitt 3 barn Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Hei! Er ca 9 uker på vei, og hadde en del murringer helt i begynnelsen, ca fra uke 3 til 7. Nå kjenner jeg ingenting, er opplagt igjen også etter å ha vært veldig trøtt noen uker, så nå er det deilig! Med mine første to hadde jeg knapt murringer i det hele tatt, var bare littegrann mer trøtt en vanlig. Lykke til videre!
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Godt å høre at det er flere enn meg da Føler liksom at de fleste her inne har MASSE symptomer hele tiden. Jeg har jo kastet opp hver dag i 3 uker, og det er vel et symptom Hehe... men hadde kanskje trodd jeg kom til å merke mer på kroppen med bl.a murringer i magen. Men når man er førstegangs, så vet man jo ikke helt hva man kan forvente. Dessuten er vel heller ingen svangerskap like
Anita*født* Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 murrer her oxo... i magemusklene høyt opp oxo her--- har lurt litt på dette kan ikke huske jeg hadde det sånn sist.kan være musklene er slappe nå i en gammel skrott*ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå