Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Har så mye vond "sting" i magen...nede på sidene....er ikke kynnere for det har jeg nok av og vet hvordan de er.... Hva kan dette være? Blir nervøs det er noe galt?? sikkelig vondt er det også!!!
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Litt som det føles at noen tar en syl og stikker inn i skjeden din? Jepp, har det jeg og. Og jeg tror de aller fleste andre har det og. I allefall etter hva jeg har lest her inne. Og etter hva jeg har forstått er det enten ligamenter som strekker seg, eller hodet til babyen som presser på nerver. Så det er nok ikke farlig.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 Det er i selve magen ikke der nede-.....hehe har disse stikkingene også, så er ikke de :-s
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har både sylen i skjeden og dette på sidene.. på siden kjennes det ut som jeg har noe blindtarmtrøbbel (hvertfall sånn jeg har innbilt meg at man kjenner om man har blindtarmbetennelse), men jeg har jo bare blindtarm på EN side - så skjønner at dette skyldes baby.. Men det er ganske så vondt til tider, noen ganger må jeg liksom holde under der det gjør vondt, og "løfte" opp - da gir det seg litt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå