Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Fekk beskjed i vår at viss eg forsatt var singel da eg venta nr 2 kunne eg søke OS frå 1.oktober. Men, kvifor fekk ein ikkje beskjed da at det var 3 mnd behandlingstid. Da skulle eg ha sendt inn søknad frå 1.august eg da, så eg var sikker påa t OS ville ha dukka opp før jul. Men, neida. Den kjem nok ikkje til å dukke opp før etter jul. 16.januar fekk eg beskjed om i dag. Og da reknar eg med at OS ikkje er på konto FØR i februar/mars. Og kva skal ein leve av da? Det lurer eg på. Ein kan jo ikkje rekne med at ein skal kunne leve av eingangstønad i 4 mnd. Ein har tross alt ein del utgifter som skal ut og som husleige, straum og barnehage ut av ei eingangstønad. Og den varer jo ikkje evig nei. Få fekk den sentraliseringa og la lokalkontora overta søknadsbehandlinga igjen. Da gjekk det mykje fortare ja før i "gamle dager" den tid det heitte Trygdekontor.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Ja det kan du si...............jeg er i samme situasjon. Må bare smøre oss med tålmodighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå