Gå til innhold

Hvor mange her har barn som heter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lucas? :)

Fikk inntrykk at dette er/var sinnsykt populært, men har ikke møtt eller hørt mer en 2 andre enn min som heter det.

Min er 1,5 år :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg, men jeg har en venninne og en bekjent som har hver sin Lucas.

Skrevet

dytter

Skrevet

Jeg har veldig lyst og kalle min neste hvis det blir en gutt for Lucas :-) Utrolig pent navn. Har en vane med og bestandig like navn som er høyest på statistikk listene :-) Men kjenner ingen som heter lucas da.

Skrevet

Ingen av mine men vet om og kjenner 6 gutter som heter Lukas/Lucas

Skrevet

En venninne av meg har en sønn som heter det. Er et fint navn :)

Skrevet

vi har ik men lillebroren til samboeren min skal kalle babyen sin Lucas visst det blir gutt, oxo har jeg 5 bekjente som har sønner som heter Lucas:P er et kjempe fint navn

Skrevet

Jeg har en LuKas! Jeg visste ikke om noen som hette d når jeg kalte gutten min d, men jaggu så kom d 3 Lukaser til i den lille bygda jeg bodde i..

Skrevet

Jeg har også en LuKas + et mellomnavn...kjente ingen andre med Lucas/Lukas når jeg valgte navn..men var to andre på barsel samtidig med oss som hadde Lukaser..

Skrevet

Har en Lucas Julian jeg, er 2 år og 9 mnd;)

Navnet hans hadde vi bestemt 10år før han kom til ,hehe...Pappan er fan av starwars..så derfor oppkalt etter George Lucas. Og Luke skywalker:)

Skrevet

Kjenner 3. 5 år, 3 år og ett par mnd gammel.

Skrevet

Jeg har også en LuKas, kjenner ingen som har barn som har det navnet, men er tydligvis mange som heter det! Flest med C har jeg fått inntrykk av...

Skrevet

Jeg har også en Lucas:) han blir 1 år 16 desember. kjenner ingen andre som heter det, og mini er faktisk eneste i barnehagen også:)

Skrevet

Kjenner ingen som heter det, men jeg hadde veldig lyst til å kalle sønnen min det! Sto mellom William å Lucas, men sambo likte ikke så veldig godt:/ Men han var sta på navn! Likte ingen av mine forslag å hadde ingen selv! Gikk med på william etterhvert da:)

Skrevet

Kjenner tre små Lukas'er. De er alle svært ulike og svært skjønne. Gjør da ikke noe om det er poppis navn.

Skrevet

Har en venninne som fikk baby i dag, og han skal hete Lucas. Gleder meg til å se babyen:)

Skrevet

Jeg har også en Lucas.

2 år og 9 måneder er han, og alldeles NYDELIG! :-)

Skrevet

Jeg kjenner 6 Lukas'er :) la forresten merke til her at to over her har Lukas'er som er akkurat like gamle :o) artig!

Skrevet

jeg har en gutt på 2 år og 5 mnd som heter Lucas,men han er oppkaldt etter noen gamle i familien, så ikke pga noe poppis greier...hehe...

Skrevet

Har ikke selv, vet om en som heter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...