Gå til innhold

Håper noen kan hjelpe meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i 6. mnd,og svangerskapet går greit. Har bare ett problem,vi bor i 4. etasje i ett veldig ungt borettslag. Er en del festing og bråk ihelgene.. Der er ingen heis i bygget,og trappene opp til vår leilighet er ute,altså det blir glatt og legger seg snø i trinnene. Litt skummelt.. Vi får ikke solgt leiligheten eller leid den ut,så ser ut til at vi må bor her når babyen kommer.. Har dere noen tips til meg? Mannen min reiser mye i jobben sin,så jeg er mye alene hjemme. Og få barnevognen opp til leiligheten kan jeg bare glemme,er ikke sterk nok til det.. Barnevognen får stå nede i bilen når den ikke er i bruk.. Huff,føler meg som en dårlig mor siden vi ikke kan tilby den første babyen vår det aller beste..

Andre i samme situasjon som oss? Jeg gråter pga dette her,vet ikke om det er hormonene eller om dette virkelig er ett problem(det er vel kanskje det)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter i en lignende situasjon.. Vi har kjøpt oss hus,som vi ikke lengre klarer og betale.. Får ikke solgt,må prøve og leie ut:( Jeg er bare i uke 10 da.. Hva med en eller anne bæresele du kan bære baby i opp alle trappene? (skjønner du ser litt mørkt på dette)

Skrevet

Skjønner kjip situasjon, dere ikke får solgt osv.

Men ikke tenk så mye på det, dere blir IKKE dårlige foreldre fordi ting ikke er helt "perfekte". Husk at det er kjempemange barn som vokser opp i små leiligheter, høyt opp når det gjelder etasjer osv. Og de tar ikke skade av det, slettes ikke. Prøv å se mulighetene og ikke begrensningene, selv om det er vanskelig.

Bæresele vil jeg også anbefale deg, siden man gjerne har både handlet og hentet posten osv. samtidig som man skal ha et lite barn opp alle trappene.

Synes dere absolutt ikke det kommer til å funke, så prøv å få leid ut leiligheta, og se om dere finner ei annen leilighet i ca. lik prisklasse. Så leier dere en stund, og ser om dere eventuelt får solgt etterhvert.

Opp med hodet, det der kommer til å gå kjempefint :-)

Skrevet

Hei HI: Du er ikke en dårlig mor på grunn av det du skriver. Barnet kommer ikke til å ta skade av å bli båret. Du, derimot, kommer nok til å slite endel...

Utover bæresele kommer ikke jeg på noen flere gode råd. Annet enn å kanskje betale en av de unge spreke beboerne for å handle inn for deg en gang i uka? Så slipper du å bære dagligvarer opp og ned den glatte trappa med barn på ryggen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...