ipeggy Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Min tante mener jeg burde prøve tøybleier til den lille. Jeg har lest det som står på www.bleieboden.no og andre steder, men synes fremdeles det er vanskelig å finne ut av! Det er jo mange forskjellige å velge mellom! Er det noen av dere andre som skal bruke tøybleier? Hva slags bleier skal dere i såfall bruke, og hvorfor?
Nummer tre <3 Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 jeg har tenkt å teste ut tøybleier. Jeg har kjøpt inn brettebleier fra jysk og ullbukser fra whool hour til å ha over.. har kjøpt et par PUL trekk fra imse vimse også for å teste. har aldri prøvd før så må nesten se ann litt hva som funker, men har lest meg fram til at brettebleier er best på nyfødt (dette er sikkert smak og behag) fordi da kan man få bleien minst mulig.. har skrevet litt om mine egne tanker rundt dette på bloggen min så du må gjerne ta en titt innom! adressen står på profilen min.. om du skal bruke tøybleier eller ikke er et vanskelig valg og jeg er selv usikker på om jeg kommer til å få det til og ha tolmodighet til det, men jeg syns det er verdt å prøve det ut. er jo litt mer jobb, så man må liksom være litt innstillt på å ville få det til! jeg har fått masse hjelp på forumet www.tettinntil.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå