*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Jeg skal lage uke handle liste å trenger tips til middag:)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 kjøp noe kjøtt du kan fryse ned og bruke litt og litt av, sånn at du har det i en uke eller mer..til forskjelige retter.. så kan du jo kjøpe grønsaksposer som du hiver i frysrern og tar opp..en potetsekk som du kan fordele utover måltidene.. fryst fisk også kansje,...gulrøtter er jo som regel i store poser også, og kan brukes flere ganger..så er det jo bare tilbehøret igjenn da..som sauser og småting?
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 Tusen takk lizziee:) Jeg skal ta med meg det med kjøttet og potetene:) Men mannen min er kokk og hugger hodet av meg om jeg begynner med fryste grønnsaker:) hihi! Selv om det er veldig enkelt:) Så det er ikke så viktig at det blir billig bare at jeg må ha noe å lage... er helt tom i hodet for tiden!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 hehe, ja forstår er jo bare enda bedre med ferske grønnsaker da skulle egentlig til å si det, men tenkte at det ville kansje blitt dyrt osv. men håper det hjalp deg litt da..ikke det at jeg er så veldig flink på sånnt..heheheh
svanemamma Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 I dag blir det kylling og salat i pitabrød.
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 I dag blir det vel betasuppe ... Har noe rester som skulle vært brukt opp, og da er det greit å bare hive kjøtt og grønnsaker i ei stor gryte og lage suppe på det ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå