Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Kjenner ei som tenker på å gi det navnet til babyen i magen.. herregud, hva går det av folk?? Hva syns dere om navnet?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Synes navnet var helt greit jeg, ikkenoe jeg ville reagert på.. Men ville ikke valgt det selv, jeg personlig synes det var litt "hakkete" å utale og veldig lite feminint.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Henrikke vil jeg si er i samme sjanger som Chrisander - ikke et ordentlig navn, bare sammensatt av flere. Kjenner forresten ei som har tenkt å kalle ungen sin Jessica (begge foreldrene er norske) og blir ikke det en sosialklient, så vet ikke jeg...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 La nå folk få kalle ungene det de vil og se at barna bærer navnet sitt mied stolthet. Det er sikkert mer ressurssterke foreldre enn deg, HI, som gir barnet sitt en ryggrad til å bære det Du høres litt misunnelig ut synes jeg, du er helt sikkert en av dde som lar barnet ditt få et "ti på topp" navn slik at det ikke skal bli mobbet, men ender opp med en unge som ingen vet hvem er fordi ti andre på skolen heter det også.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Hm, lurer på hvem HI er, eller om det er mange som vurderer det navnet til babyen i magen. Ganske frekt å legge ut slik her synes jeg, si det til personen istedet! Herregud!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Henrikke kan vel ikke sammenlignet med Chrisander? Henrikke er jo den kvinnelige formen av Henrik, og i så måte ikke et nytt eller sammensatt navn...
Pulverpadda Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Hva andre har som navn på ungene sine bryr jeg meg fint lite om. Det er DERES barn og deres smak. Og smak kan rett og slett ikke diskuteres
Tigerpote Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Eda er pent, med en d. Henrikke, Henriette, Rikke osv er fæle navn, synes JEG. Men er enig i at andre må få kalle barna sine hva de vil. Ville blitt kjedelig om alle skulle kalt barna sine det samme:)
birrisj05.02.09 Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 HI: synes det er utrolig rart at du i det hele tatt lager en debatt av noen ANDRES navnevalg! Hva med å bry deg om dine egne saker heller? Hvilket navn andre velger er jo ikke din sak. Det vil jo ALLTID være noen som ikke liker et navn uansett, men det er jo ingen vits i å diskutere det opp og i mente!
Pulverpadda Skrevet 8. desember 2008 #10 Skrevet 8. desember 2008 Er veldig overrasket over hva folk egentlig gidder å diskutere på dette forumet!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #11 Skrevet 8. desember 2008 Utrolig ondskapsfult av deg å lage en diskusjon av en "bekjent" sitt potensielle navn på ungen sin. Hva er det du egentlig ønsker å oppnå med dette? At folk skal slenge dritt om navnet bak hennes rygg eller hva? Det vil alltid være slik at noen liker navnet og andre ikke. Ungen "blir" uansett navnet sitt. Og om du absolutt skal vite det så synes jeg at Edda Henrikke var veldig pent, og jeg hadde vært stolt om jenta mi het det.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #12 Skrevet 9. desember 2008 Hva heter dine barn da HI? Siden du legger ut andres navn her inne og vil ha negativ omtale så må du jo ha et navn på ungen din som alle liker du da eller?
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #13 Skrevet 9. desember 2008 Takk for gårdagens luke =) Var fine ord en gretten mårra =)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #14 Skrevet 9. desember 2008 Sikker på det ikke er du som vurderer navnet HI? Jeg syns Edda er et utrolig fint navn. Hunden vår heter det. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå