crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 ARRRRGGHHH!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Da er vi to Men for å sitere innlegget på anonymforumet: Det heter KLEMENTINER, ikke mandariner Hehe...
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 det driter jeg i!!!!! :):):) sama fan hva det heter JEG MÅ HA EN HEL KASSE OM DAGEN!!!! og jeg HATER de med steiner i.... det gjør meg piss FORBANNA rett og slett!!!!!
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Kjenner til det at man bare MÅ ha det ja!!!! Spiser masse klementiner for å holde kvalmen borte
Stine:-) Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Skjønner ikke hva dere maser om disse klementinene etter. Full av steiner, klissete å skrelle, og DEN gassmagen en får da. Nei, gullrøtter er MYYYYYYE bedre. Ingen steiner, jeg kan skrelle opp en kilo i slengen og putte i plastpose i kjøleskapet, så er det jo så bra for fordøyelsen. Kan ikke forstå at jeg ikke har skjønnt hvor godt det er med gullrøtter før jeg ble gravid. HAHAHAHAHAHAH Begyner kanskje å bli litt gul i huden, og så lager det jo ganske mye lyd når jeg i sosiale sammenhenger sitter å smug knasker fra posen min. Mannen min synes kanskje jeg begyner å få lenger fortenner også, men det er jo fantastisk for hud og slimhinner da Spiser jo ca to kilo i døgnet. Pica er rare greier,og jeg kan i alle fall støtte deg i at jeg hadde blitt lynings om det var fullt av steiner i gullrøttene MINE. Send inn en klage Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå