Gjest stockholmstjej med gullgutten Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 noen som vet? utenom volvat. vil ikke gå på legevakten.
junigutt :) Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Britt Nyland, Kristina Johannessen.. De er spesialister og holder til i Nygårdsgaten begge to mener jeg..
meg & to små vampyrer Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Jeg gikk tl en dr. Lossius da jeg bodde i bergen. Han er grei. Han er gynekolog og holder til på torgalmenningen.
krinkel Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Sentrumslegene. Har nettside. De holder til rett ved togstasjonen, og jeg fikk time to dager etter at jeg bestilte. Synes han var veldig flink.
Vil Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Ja, sentrumslegene er bra. Har vært der 2 ganger på UL, begge gangene fikk jeg telefom om at jeg hadde fått time 3 timer etter jeg tok kontakt.
3 prins på vei Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Ja Sentrumslegene:) Har vært der to ganger, fått kjapt time og Mortensen som er gynekolog er fantastisk flink:) Sjekk nettside sentrumslegene.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå