Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Den snor seg i spor og sover om vinteren. Dyret er farlig om vi lister varlig, er ikke en ørn ei heller en bjørn. Sitter du fast nå, så tenk; det lever i Norge, for noen helt pyton – og dyret du søker er en rev etter mus. Mange er redd det, sikkert ikke så dumt. Dyret er ikke utstyrt med øks, de færreste er vel det. Men denne redskapen er også et spor.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Tok den ja. Har heldigvis ikke sånne ekle skapninger her jeg bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå