Monajenten Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Herreminhatt, tenk at jeg har 5-åring i hus i dag:-D Store lille vakre jenten min har bursdag, og jeg har stått i ca 347 timer i helgen og laget Minniekake! Det var nemlig det hun ønsket seg. Men hun sa nå så fint at om jeg ikke fikk det til, gikk det HELT greit med Prinsesseslott istedenfor;-) Hun har da høye tanker om sin mor:-D Om tre timer braker det løs - da blir det bursdagsfeiring med åtte jenter, det blir moro;-) Ha en fin dag alle sammen:-)
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Gratulerer med bursdags jenta di Har faktisk bursdag imorra jeg så morro at dattera di har 1 dag før meg, hehe.. Håper dere koser dere masse idag
Monajenten Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2008 Takk alle sammen:-) Elise: Jeg hadde termin 9. da, teller det? ;-)
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Hehe, kjipt hun ikke kom den 9 da =P men da har jo jeg og henne så og si bursdag isammen da, wohooo!! hehe... Ble kaka fin forresten? du må legge ut bilder av mesterverket på bloggen din
Monajenten Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2008 Den ble dritfin:-D Skal legge ut senere:-) Nå skal jeg hente gullene i bhg:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå