Viktoria :) Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Til dere som har kommet litt lenger enn meg... Jeg er i 33.uke. I følge statistikken så skal babyen min bli ca. 10 cm lenger og dobbelt så tung bare de neste 7 ukene frem til termin. Skjønner ikke helt hvordan dette skal gå til! Føler at han er stor nok som det er! Jeg er ikke så stor i utg pkt så han stikker allerede ganske mye ut, iom at det ikke er særlig plass oppover. Er det slik at dere virkelig føler stor forskjell den siste tiden ift str på magen og tyngde? Eller er det slik at babyen bare krøller seg mer sammen inni magen uten at magen blir så mye større?
Førstegangsmamma!! :) Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Jeg er i uke 36 og veide 69 da jeg ble gravid. Nå er jeg allerede kommet opp i 85 kg :/ Men har fått endel vann i kroppen nå da. Er bare 1.59 høy, så magen er ganske stor nå ja! 12 kilo er jo vanlig bare for baby, morkake, fostervann osv... Dette vil jo gå av etterhvert.. Føler den vokser utover nå pga ingen plass igjen oppover.. Regner med magen siger ned nå snart, for d er veeeldig ubehagelig å bøye seg, ta på sko, tørke seg på toalettet...osv hehe.. Utifra helsekortet ligger magemålet mitt helt ytterst på streken...så er litt over gjennomsnittet, men innenfor normalen... er jo bare 4 uker igjen nå så håper ikke jeg blir så mye større Babyen krøller seg nok godt sammen inni der nå fremover! Merker det også på bevegelsene som d blir mindre av, og ikke spark lenger, men mere sånne seige dytt!
maibaby2012 Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Jeg er uke 37+2 og har også vært ganske stor. Tenkte akkurat som du; at nå kan vel ikke magen bli større! Men jo da! Venner som jeg ikke har truffet på ca en mnd får helt skjokk fordi jeg faktisk har blitt ENDA større enn sist de så meg. Jeg er ikke spesilet stor i meg selv tror jeg, 170cm og 82,5 kg nå... Håper jeg ikke vokser så mye mer de siste ukene nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå