Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 35 uker på vei, når jeg står lenger enne 5 min blir jeg skikkelig svimmel og kvalm, rett og slett skikkelig dårlig..

Noen som vet hva dette kan være?

Skal ut å reise i morgen så håper noen kan svare:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal ut å reise i morgen ville jeg ha forsøkt å få snakke med en lege i dag..

Jeg ble svimmel og kvalm i en periode for noen uker siden. Jeg hadde lavt jerninnhold og måtte begynne på jerntabletter.

Skrevet

jeg har slike svimmel-anfall hele tiden. er 30 uker på vei. legen sa at det var bare noe som skjedde i svangerskapet. så lenge blodtrykk og jerninnhold er sjekket, så var det ingenting å gjøre med. men skal du ut å reise ville jeg hørt med legen før du legger ut på tur. lykke til og god tur:)

Skrevet

Jeg er 28+3 nå og plutselig virker det som om kvalmen er kommet tilbake.. =S blir også veldig svimmel om jeg må stå i ro lenge, og føler jeg skal svime av. Spesielt hvis jeg vasker opp eller lager mat.. skikkelig ubehagelig. Men blodsukker og blodprosent og alt er helt fint, så regner med det er normalt. Litt dumt hvis jeg må hoppe av bussen på vei til jobb bare, siden det ikke er ledige seter pga elevene og jeg må dinge før jeg går i bakken hehe

Skrevet

Babygirl90

Du får be folk om å flytte seg, på en fin måte da selvsagt. Jeg har aldri gjort det selv, men hadde gjort det hvis jeg var dårlig.

Syns egentlig at det er liten omtenksomhet ute og går. Jeg blir så og si aldri tilbudt plass.. så lenge det ikke sitter noen innvandrerkvinner på bussen, de tilbyr alltid.. Jeg står der og dingler i midtgangen og folk skubber meg rundt som de vil.. Kan vel gjerne ikke kreve at alle skal se meg da.. men jeg vet i alle fall til senere at jeg skal tilby gravide min plass..

Skrevet

Jeg har også vært en del svimmel/kvalm, får vondt i ryggen og blir uvel av det.. har vært og tatt blodprøver, men det var ingenting galt.

Skrevet

Jeg fikk tilbake litt av kvalmen fra første trimester i 3 trimester. Har vært litt rar og svimmel også men ingen ting galt med blodtrykk, jern, urin osv. Det er visst ikke så uvanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...