Førstegangsmamma!! :) Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Jeg er i uke 36 og bena og anklene mine ser plutselig ut som to klubber..hehe. Hendene også for den saks skyld... håper ikke d blir så myyye mer, for d er veldig ubehagelig synes jeg! Strammer i huden som om den er for liten..og sko får jeg ikkeplass i... låne samboer sine, så ser litt rart ut hehe. Har vært hos legen, og ingenting er galt, bare normalt og ikke farlig så lenge urinen og blodtrykk er ok!
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 samme her,fingrene mine ser ut som di kunne blitt forveksla med tykke kjøttpølser i en kjøttbutikk ;) og får merker av ALT som er inntill huden min for tia,ligegr jeg på sofaen i 5 min så ligner jeg på en vaffel i fjeset hihi
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Signerer denne jeg.... Ser ut som en klumpete disneyfigur:-D Men er 39+3 da, så han må jo snart komme ut nå da...
Motoko Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Jeg hadde syykt mye vann forrige gang. Har en del nå også, har ikke hatt ankler overhodet de siste 3 mnd, men det slår ikke sist asså.. Da fikk jeg knapt på meg noen digre selskinnstøveletter 3 strl for store, kunne ikke snøre de igjen noe i det hele tatt. Bruker sko i 2 strl for store denne gangen foreløpig. Hadde konstant sovende fingre/hender som verket og måtte sitte og sove for at det ikke skulle gjøre så vondt de 3 siste mnd. sist. La på meg 8 kg siste uka uten å spise omtrent. Hovna opp helt vilt. Aldri noe galt med urinen/blodtrykket, og det forsvant temmelig fort etterpå. Gikk ned over 20 kg på 6 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå