UpsyDaisy Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Har en fra 70-tallet så vurderer å kjøpe ny...
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Kjøpte en fra Nille til 149 kr. Jeg er storfornøyd med den:)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 har en fra frisørsalongen som er helt fantastisk, den heter GA-MA professional ceramic tourmaline technology. tror jeg betalte ca 12-1300 kroner for den... Den varmer seg opp på noen få sekunder, og man trenger bare dra den en gang gjennom håret litt rolig så er det helt stritt (og jeg har MASSE krøller!). Helt fantastisk, og mye bedre enn det jeg har prøvd av billig-rettetanger, ihvertfall for mitt hår som er veldig krøllete... Det blir ikke brusete eller elektrisk av denne her heller, og det er jo et pluss=)
UpsyDaisy Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2008 Regner med jeg må koste på den litt jeg også ja. Har også masse krøller. Var det en frisørkjede?
Gjest Sauen - preggers Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 den jeg snakket om tenkte du? jeg kjøpte den på vestkanten i bergen, men regner med de selger den mange steder... =) hør med frisørsalonger eller søk på nettet=)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 nei, det var hos insi frisør i bergen... det skrives forresten GA.MA og ikke GA-MA... sånn hvis du skal google=)
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har en knall rosa fra GHD, er skikkelig fornøyd med den
HTC Skrevet 8. desember 2008 #10 Skrevet 8. desember 2008 Sjekket også opp om at GHD skulle være veldig bra. Hvor har dere kjøpt denne? De er veldig dyre. lookfantastic ebay norge Hvilken type er best? Har langt tykt hår med mye fall/krøll
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 8. desember 2008 #11 Skrevet 8. desember 2008 kjøpte min på jysk for 80 spenn og syns den er kjempe bra
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 8. desember 2008 #12 Skrevet 8. desember 2008 GHD og GA MA er veldig gode tenger begge to. Ikke kjøp de billigmerkene, for de blir ikke ordentlig varme, og da får du heller ikke rettet skikkelig ut håret, ikke blir resultatet optimalt! Og siden du har masse krøller bør du iallefall ha en skikkelig en for å få håret glatt!
Anne-B. Skrevet 8. desember 2008 #13 Skrevet 8. desember 2008 Har en fra Vidal Sassoon, kostet 6-700 kr. Veldig fornøyd, andre jeg har kjøpt, har ikke klemt jevnt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå