Gå til innhold

Julekort med plass til to bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg det? Begynner å haste. Klarer ikke å få til et bilde der de ser normale ut begge to. He, he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lager selv - har laget for nesten alle vennene mine også :) Da bare leverer jeg det ferdige resultatet på en usb penn hos nermeste fotobutikk og får de ut på 30 min + konvolutter :)

Hvis du vil ta sjansen så kan jeg lage til deg :) Jeg har selv fått masse god data hjelp av kjekke mammaer her inne på DIB.

Send meg pm hvis du er int. c",) Jeg gjør det gratis & du kan få se forslag.

Skrevet

jeg har kjøpt julekort med 2 bilder på www.nfoto.no

Hadde samme problem som deg :)

Skrevet

optimalprint.no

veldig rimelig og fine kort.

Ikke fotopapir men tykt ark

Skrevet

Jeg bestilte hos Elitefoto.no Kunne hente de i butikken etter to dager, og de har levering helt frem til julaften ;-)

Skrevet

Fant det på nfoto jeg også. Som oftest der det er to bilder er det et lite og et stort bilde. Og det går jo ikke. Takk alle sammen.

Skrevet

nei, det var problemet hos alle andre enn nfoto. Måtte jo ha like store bilder av begge barna :)

Skrevet

Til auro :

Jeg mener virkelig at jeg kan hjelpe deg å få laget et for deg. Ikke noe problem i det hele tatt :)

Skrevet

Tusen takk for det, men har allerede bestillt på nfoto.no. Tror jeg får ta meg et lite kurs til neste år, så jeg får laget et selv. Mye morsommere med hjemmelaget enn med de ferdige malene. Kanskje jeg spør om hjelp neste år, og da skal jeg være tidligere ute :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...