lucky meee:) Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 har ei jente på 9mnd nå som er blitt veldig rød i rompa,,, har sluttet med våtservietter og byttet til ny type bleier. til nå har jeg bare smurt med zinksalve. Noen med råd om annen type krem?
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Har ein som er lokal laga av eit apotek her, men eg brukar også stellekremen fra sebamed, den syns eg er veldig god når dei er veldig raude
Septemberstjerna og Martine Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Inotyol, beste jeg har prøvd på sår stump... Zinksalven kan gjøre det tett, og barnet ditt kan få soppinfeksjon i tillegg til å være sår...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå