Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Siden jeg tar pregnyl så skal jeg jo ikke ta urintest men blodprøve. Men blodprøven kan jo også komme til å gi falskt resultat, det har jeg ikke tenkt på. Hvordan skal de kunnepåvise en graviditet ut i fra blodprøven??? den vil jo være forhøyet uansett på Pregnylen
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Jeg tror Pregnyl gir så lav verdi på en prøve at de på den måten ser det som et mislykket forsøk. Om prøven er over 50 eller noe, er det en graviditet. Jeg skal ikke påstå dette, men har lest det en eller annen plass. Lykke til!:-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 OK, takk skal du ha. Da ble jeg litt lettere. me jeg har mest lyst til å synke i jorden, har ikke lyst til å vite noen ting den dagen
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Du må ikke tenke sånn! Om du lykkes, blir det en solskinnsdag. Om du ikke lykkes, tar ting bare litt lengre tid! Jeg har lest mye du har skrevet, og jeg skjønner at ikke alt er lett... Men! Hør på en erfaren sliter som har opplevd mye motgang:-) Jeg lå i senga mi å gråt mine bitre tårer etter forsøk nr 11 tror jeg det var. Hadde fått kjemisk igjen, og gleden var kortvarig. Plutselig så slo det meg: Herregud, ok dette er trist. Men tenk på alt det fine i livet mitt, den snille mannen min og den søte datteren min! Jeg er jo egentlig DRITHELDIG!! Ja, nå tenker du at jeg har lite forståelse osv, men der tar du feil. Jeg vet hvor smertefullt det er, og hvor jævlige enkelte dager kan være. Men i velger faktisk selv hvordan vi takler det. Jeg personlig vet i dag at jeg har mye å være takknemlig for:-) Jeg håper inderlig dere lykkes Tryne, og jeg håper ikke du oppfattet innlegget her som krasst på noe som helst slags vis. Det var ikke ment som det, men ment mer som en oppmuntring!:-) Jeg har vært LANGT nede, men jeg har kommet meg opp igjen:-) Og om du ikke lykkes denne gangen, vet jeg at du kommer opp hit du også etter å ha bearbeidet det. Men nå satser vi på at det er en spire i magen ikke sant?!?! :-) Klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2008 nei, jeg opplever at du har forståelse, så det skal du ikke være redd for. jeg tenker ofte som deg, at ja, jeg er kjempe heldig. For man er jo egentlig det. det er mange som har det mye værre. men akkuratt nå så er jeg og så mongen adre i den forferdelige ventetiden. Det er jammen meg rart hva disse hormonene gjør med oss. hos meg er det vel rett å slett tungt fordi jeg er redd. jeg er redd for at det ikke skal gå bra. Så det var berre der sukket kom fra;) P ja, jeg satser på at det blir spire ut av det, berre litt vanskelig å forstå når man ikke har noen tegn på at man skal være det:) men takk likevell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå