Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har lyst å gjøre noe nytt med håret mitt! Jeg har alltid hatt halvlangt (ned til mellom skuldrene og brystet omtrent) hår som jeg enten har løst eller har i hestehale. Men jeg trenger noe nytt! Jeg har ganske lite ansikt, med litt bollekinn og liten, spiss "musenese". Jeg er 23 år, men ser ut som om jeg er 17... Jeg vil ha en frisyre som ser mer voksen ut, samtidig som det kan være sexy :-) Jeg har endel krøller i håret da (type store korketrekkere), men jeg bruker mye rettetang, spesielt hvis jeg skal ha det løst. Håret mitt er ganske tykt. Er det noen som har noen tips? Og så en ting til - hva kan kløe i hodebunnen skyldes? Jeg klør så innmari i hodebunnen. Jeg er ikke plaget med flass, så jeg tror ikke det har noe med det å gjøre. Jeg har prøvd alt av shampooer og hårprodukter, men det blir ikke bedre! Jeg har litt tørt hår da, så jeg har kanskje tørr hodebunn også?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Veldig ofte kan en lugg og litt striper gjøre susen om du vil se mer ut som 23 enn som 17:-) Du har nok tørr hodebunn. Det kan de som bruker mye hodeplagg eller har tykt hår lett få, men head & sholders kan fikse det. Hvis ikke finnes det en shampo som heter absolut repair eller intense repair. Den er fra l'oreal og selges i salonger. Tror de har en av samme type som er rød/lilla flaske. Den het cutiliss system for 5 år siden tror jeg. Funker ikke dette kan du prøve å bruke den store kongen for tørt og slitt hår. Kongen heter K-PAK og produseres av KMS' lillebror joico. Den er knall!!:-) Ang krøllene vil jeg anbefale en "tung" balsam:-) Lykke til uansett. Hilsen frisør
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Tusen takk :-) Jeg har utrolig lyst på bob, men er litt skeptisk siden det sikkert ikke funker hvis jeg vil ha krøller i håret en dag... Men det er jo kjempestilig da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå