engutttil=) Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Har vært gjennom nån harde første uke og trudde alt va godt gæli! men har vært hos lege no og eg e over den verste kneika=) no e det berre å glede seg t sommarn! har termin 24juni! nån fleire som har termin rundt då`?
Trollunn Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Velkommen og grattis Koselig med sommerbaby da! Jeg har 25. mars jeg da- hopper snart over til 3. trimester... Du kommer nok etter dit også tenker jeg! Happy thoughts!
Sofapute Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har også termin 24.juni! :-D skal på ultralyd i morgen og sjekke at alt er bra me den lille. Får vel vite en mer nøyaktig termin da, men synes st.hans aften høres bra ut Gleder meg til i morgen!! Hvor gammel er det første barnet ditt?
køv25 Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 jeg har også termin 24.juni ifølge BIM, legen sa 23. juni.. blir spennende å se på ultralyd ja.. skal på kontroll til jordmor på torsdag jeg da, håper på å få høre hjertelyd da.. lykke til videre
minimoya Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Jeg blir med deg over jeg.. Har termin 23 juni i flg legen og 27 juni i flg BIM.. -Vi er fire vi da og venter spent på å bli 5..
Sofapute Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Vi har en gutt fra før som blir 4 i januar. han er så søt og god mot magen min! Klapper så forsiktig på den og kysser den Ganske rørende for ei så homonell jente som meg han gleder seg virkelig til å bli storebror:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå