Gå til innhold

melder meg inn her endeli=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært gjennom nån harde første uke og trudde alt va godt gæli! men har vært hos lege no og eg e over den verste kneika=) no e det berre å glede seg t sommarn! har termin 24juni! nån fleire som har termin rundt då`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen og grattis :) Koselig med sommerbaby da! Jeg har 25. mars jeg da- hopper snart over til 3. trimester... :) Du kommer nok etter dit også tenker jeg! Happy thoughts!

Skrevet

Jeg har også termin 24.juni! :-D skal på ultralyd i morgen og sjekke at alt er bra me den lille. Får vel vite en mer nøyaktig termin da, men synes st.hans aften høres bra ut ;) Gleder meg til i morgen!! Hvor gammel er det første barnet ditt?

Skrevet

jeg har også termin 24.juni ifølge BIM, legen sa 23. juni.. blir spennende å se på ultralyd ja..:) skal på kontroll til jordmor på torsdag jeg da, håper på å få høre hjertelyd da..:) lykke til videre

Skrevet

Jeg blir med deg over jeg.. Har termin 23 juni i flg legen og 27 juni i flg BIM..

-Vi er fire vi da og venter spent på å bli 5..

Skrevet

Vi har en gutt fra før som blir 4 i januar. han er så søt og god mot magen min! Klapper så forsiktig på den og kysser den :) Ganske rørende for ei så homonell jente som meg ;) han gleder seg virkelig til å bli storebror:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...