Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 kom hjem på lørdagskvelden etter å ha vært hos foreldra mine og spist middag (taco), med en gang jeg kom inn døra så var det noe som "brant" i ansiktete mitt, det hadde dukket opp masse bittesmå prikker. litt sånn vablete eller hva jeg kan kalle det, de svir og klør, er i panna, kinnene, nesa og haken, så og si hele tryne:( kan ikke komme på noe jeg har spist som jeg ikke tåler. det ser jo ikke ut, er rødflammete i hele tryne..åååå..det er så ubehagelig, noen som har hatt dette eller har vært borti det som veit hva det kan være? kan det hjelpe med zyrtec? hjeeelp... takker for svar:)
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Jeg blir akkurat sånn av nøtter. Får samme utslett av det som jeg får om jeg brenner meg på brennesle.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 hmm..ok, men jeg veit at jeg ikke har spist noe som jeg reagere på, er ikke allergisk mot noe i grunn, men det kan jo plutselig bare komme, men hva hjelper da? tar du zyrtec? er i grunn litt sånn brennelseaktige utseltt ja...takk for svar... HI
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Jeg tar ingenting, det går over etter en dag eller to. Det kan jo godt hende du har spist noe du har utviklet allergi for, jeg var ikke allergisk mot nøtter før. Nå kan jeg få slikt utslett bare av å spise sjokolade som inneholder spor av nøtter. Irriterende!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 hvis du e gravid må du ikkje ta zyrtec! eg fikk sånt utslett på forgje lørdag og har aldri hatt sånt før. det e en allergisk reaksjon fikk eg beskjed om. ring lege så får du rett medisin mot det. det e nesten borte på meg no.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Elveblest? Men litt usikker om det kan opptre i ansiktet jeg.. Men det er store områder meg væskefylte blemmer. Men det klør ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå