Gå til innhold

Da blir det legen da.

*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter hele 34 mnd med prøving skal jeg til legen å prate om det. Har ikke hatt mensen siden September. Så nå er det på tide å komme seg til legen. Skal få ringt gyn etter jeg har vært der.

Er det noe spesielt jeg bør spørre om mens jeg er der?

Nærvøs ja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du har bestemt deg å dra til legen. Kan være en liiten bagatell som gjør at det ikke har klaffet ennå så best å sjekke seg så man ikke prøver i uendelighet. Veldig mange får litt starthjelp uten at det nødvendigvis er noe galt=)

Vil bare si lykke til jeg. Håper du snart får beibi i magen:)

Skrevet

dette kommer til å gå kjempe bra:)

er så bra at dere endelig tar steget å får hjelp:)

tipper du har det samme som meg pcos.. i å med at syklussene din er er så ustabile..

tenk snart kan dere ha en liten spire i magen <3

Skrevet

Hadde det ikke vært for deg og blirjegsnartmamma så hadde jeg vel aldri tatt det steget.. Men takk for alt snuppa mi<3 Vi håper det<3

Skrevet

Så bra snuppa! Masse lykke til:)

Hvis det er likt hos deg som hos legen jeg var hos, så vil han nok bare henvise deg videre til gyn. Kan hende han tar noen blodprøver av deg, og gir deg en henvisning så M kan levere sædprøve. Søk litt på nettet ang. utredning, det står en del på babyverden, så skriver du opp spørsmål du kommer på underveis. Er ikke sikkert at legen kan svare på det, men da kan du jo bare spørre gyn senere.

Fikk du time med en gang?

Skrevet

Tusen takk snuppa mi:)

Jeg har fått time til legen på fredag. Gyn har jeg ikke time hos enda. Skal se hva legen sier først:o)

Skrevet

Det blir kjempespennede å høre hva legen sier:)

Greit å vente med å ringe gyn til du har fått henvisning. Tenk, snart kommer du til å ha en spire i magen:)

Skrevet

ååååh, Silje.. så bra!!! :)

Håper virkelig at det ordner seg for dere to nå.

Det er sååååååå fortjent!!

Maaaange klemmer til dere ~

Skrevet

Kanskje greit å få henvisning til mannen slik at han får sjekket svømmerene sine så fort som mulig også. Min gynekolog ville i alle fall ikke starte med all mulig utredning av meg før han hadde sjekket seg. Og det er jo en smal sak for disse mennene å få levert godsakene i en kopp. Såpass bør vi kunne kreve av de :)

Godt at dere endelig skal få hjelp! Lykke til!!! Dette ordner seg helt sikkert

Skrevet

Takk snuppa mi:o) Og dere som er så heldige å venter August baby da:o)

Skrevet

Han skal sende inn han å! Men liten sjanse for at det er han det er noe galt med. For han har gjort ei gravid før. Men skader ikke å sjekke.o)

Tusen takk for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...