Endelig på vei :-) Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Hei. Jeg er nå 32 uker på vei og brystene mine har ikke vokst så mye enda. Bruker mine vanlige BHer enda. Tenkte kjøpe ammebh, men tørr ikke å gjøre det enda, da jeg ikke vet hvilken størrelse jeg skal kjøpe. Bruker til vanlig str 75B. Hvor mye har dere andre vokst? Og når? Hvor lenge kan jeg vente før jeg kjøper ammebh? Hjelp!
Gjest stockholmstjej med gullgutten Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 H&M har bra amme bh men dom har og amme linnen som jeg elsker ikke så dyrt heller. Så du kan jo bara kjøpa deg amme linnen først som du har på sykehuset og hellre kjøpe amme bh når du vet vilken størrelse du bruker. man får jo en del større bryster når man ammer så de kan jo vara greit at få ammingen skikkelgti i gang innan du kjøper deg BH=) lykke til=)
Underveis --> Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Jeg er bare i 26. uke og jeg har da altså gått fra 75B til E!!! La meg si det slik: Jeg tør ikke kjøpe ammeBH før rett før fødsel med mindre det virkelig har sluttet å vokse nå. Kommer også til bare å kjøpe 1 (billig på H&M), for kan ikke tenke meg noe annet enn at melkeproduksjonen kommer til å føre til ennå et opprykk i størrelse... Gudhjelpemeg! Jaja, moro å være barmfager for en gangs skyld da ;-) De er jo pokker meg i veien også, vet du :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå