Gjest Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Jeg blir liksom litt ertet fordi de mener at man ikke får vondt i tyggen før man er i 3.tri fordi da har man tyngden, men jeg har vondt i ryggen, men det er ikke fordi jeg har stor mage.... jeg tror man kan få vondt i ryggen fordi alt vokser der nede både foran og bak, men er det jeg som er tett og tror jeg er VELDIG gravid???? Hvis dere skjønner hva jeg mener????
Babyenmin Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Jeg er 10+6 har hatt vont i ryggen noen uker, vont i halebeinet, ryggen og nedover lårene. Jeg tror også det er fordi det skjer noen forandringer i kroppen. Men det er ikke godt, veldig vont om en sitter mye i ro. Kan være at jeg også er er tett og tror jeg er veldig gravid, men vont har jeg fordi, pluss kvalmen da selvfølgelig:p
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 okay, tusen takk for svar=) jeg tenkte jeg skulle spørre legen om hva han anbefaler at jeg gjør for det er jo helt ufattelig vondt!!!!! Jeg har veldig vondt når jeg går jeg går, men når jeg sitter i ro er det helt greit.......
j@d@ Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 jeg er 9 uker på vei og har hatt vodt i ryggen siden uke 6. det er bekkenløsning har jeg fått beskjed om, bekkenløsning kommer ikke av at en er tung, men at når en går gravid, så produserer man et hormon som kan få en til å få bekkenløsning, tidlig eller seint, betyr ingenting. noen produserer mer enn andre. jeg går til fysioterapi og trener for å holde det vedlike, ligger på varme og sånn, så fikk jeg med et program med øvelser som jeg kan gjøre hjemme. trodde selv jeg var skikkelig pyse, men det viste seg at det var jeg ikke.
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 okay=) tusen takk=) skal snakke med legen jeg så får vi se hva som skjer.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå