Gå til innhold

Fantastiske Mathias kom søndag 30.11.08.


My little sunshine :O)

Anbefalte innlegg

Lille, rolige Mathias bestemte seg for å komme søndag 30. november 2008. På dagen til kusinen sin, men før desember som jeg hadde håpet på. Fødselen gikk fint, var jo vondt, men ikke så ille som jeg hadde fryktet, så jeg gjør det gjerne igjen, - men ikke i morgen. Og det kunne jeg si rett etterpå. Begynte lørdagsmorgen kl. 0530 med kynnere, så gikk det på utover dagen. Skjønte jo etter hvert hvilke vei det bar, så jeg tenkte jeg fikk gjøre det beste utav situasjonen. Så jeg tok meg et langt bad, tok hårkur, skrubbet kroppen og did my nails. Så bakte jeg dobbel porsjon cookies-deig som jeg la i fryser'n i 8 pølser, så har jeg til det kommer folk hit, også pyntet jeg til advent. Klatret på skammel, hamret og spikret, tok en ri og klatret opp igjen. Ringte sykehuset i 20-tiden, og fikk beskjed om at jeg nok hadde et stykke igjen, men kunne gjerne komme for en undersøkelse. Vi var på sykehuset i 21-tiden, så mannen min kjørte meg til døra på sykehuset og kjørte for å parkere, mens jeg satt å ventet i resepsjonsområdet. Trodde jo at vi skulle bli sendt hjem igjen, så vi lot bagen stå i bilen. Men når vi kom på sykehuset var det 4 cm jobb som var unnagjort :) Var så heldig å få samme jordmor som vi var på kurs hos + en jordmorstudent, som var hos oss hele tiden. Kjempefint! Jeg fikk både lystgass og epidural og kl. 0625 var lille Mathias på plass :o) Og i god kombinasjon mellom riktig smertelindring og min stahet, så hadde jeg til og med krefter igjen. Da de sa, "nå gjør det kjempevond", tenkte jeg "jeg hadde klart litt til".

Siden alt gikk så fint, fikk vi tilbud om å bo på barselhotellet 4 timer etter fødsel, og da det var et enerom, fikk mannen min også sove der. Så vi føler oss heldige og privilegerte! Og nå skal adventstiden nytes i fulle drag! Gratulerer alle dere andre som har født, og lykke til og gled dere, dere som fortsatt venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke inne så ofte her lenger... Men gratulerer med din lille gutt! Min fantastiske gutt kom 6. november, to uker før termin! Vi er heldige som har fått babyer og kan kose oss hjemme med de små, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei Mamma*til*3

 

Ikke så ofte inne her lenger selv, jeg, så beklager veldig sent svar...

Ja, vi er utfattelig heldige! Jeg er SÅ takknemlig! Vi koser oss masse og har både fine netter og dager. Samler på sånne små jeg nå, så vi skal helt klart ha fler, men ikke helt enda da :)

Har kommet i en flott barselgruppe også, veldig kose jenter. Morsomt og verdifullt å kunne sammenligne erfaringer og utvikling med noen som er kommet like langt i livet. Hvordan går det med dere da?

 

Varm klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Var tilfeldigvis innom her nå! Vi har det topp, lillegutt og jeg! Og søstrene elsker å dulle med lillebroren sin! Jeg nyter hver eneste dag! Bare trist at tiden går så fort...

 

Jeg er en gang i blant innom på Dib,og jeg ble glad da jeg oppdaget at klubbsiden her er den samme som terminklubben på BiM... Men er ikke inne på de andre forumsidene! Liker å være litt på nett med de som fikk barn på samme tid! Koselig! Ha en god helg da, My Little Sunshine:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...