Gå til innhold

Dere som har tatt ut hormonspiral.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blødde dere etterpå?

Mye??

Og hvor lenge gikk dere sånn?

 

Jeg blir sprø!!! :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok ut min for akkurat en uke siden. Jeg fikk det jeg vil kalle mensen på onsdag, med magekramper og full pakke. Fire år siden sist, så det var jo litt av en overgang. I går blødde jeg minimalt, og i dag ingenting. Regner med, og håper, at dette var en vanlig mens slik at vi kan starte rett på prøvingen :)

Blør du mye da?

Skrevet

Det minner om mens ja. Brukte å ha kraftige blødninger under mens, så det er jo slitsomt.

Måtte ta ut spiralen etter 2 mnd pga infeksjon i livmoren.

 

Lykke til med prøvingen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...