Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å kjøpe skinnfell til barnesenga på Nøstebarn, men ser at det finst langt billigare versjonar på andre beibibutikkar. Reknar med at seriøse barneutstyrsbutikkar sel "trygge" soveskinn, dei òg, men veit nokon om viktige kvalitetsforskjellar mellom "vanlege" skinn (til 299,- og der omkring) og Nøstebarn sine (til over 7-800,-)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har hatt soveskinn frå nøstebarn og syns det er veldig bra. har brukt samme skinnet til to barn (født 2000 og 2006), og skinnet er like fint enno. har vore vaska fleire gonger og brukt kvar natt.

det viktigast syns eg var at skinnet ikkje røyta i det heile teke, og var mjukt og likevel "kortklipt".

har eit par andre skinn (ikkje meint til soveskinn), til å ha i sofaen ol. som er mykje billegare og dei røyter og tåler vask dårleg. Men kan jo godt hende at dei billegare skinna som er meint til soveskinn har liknande kvalitetar som nøstebarn sitt.

Skrevet

Hvis du kjøper på babyforretning, så er nok ikke kvaliteten dårlig. De er jo beregna for babyer, og til å sove på.

Skrevet

skinnet på babyshop er å anbefale.

Men styr for guds skyld unna den dritten de har på møbelbutikkene.

De er skikkelig dårlig!

Skrevet

Kjøpte for en stund tilbake skinn på babyshop til 299,-. Personlig tror jeg det er unødvendig med et skinn til 8-900,- men det er nå min mening. Vasker dere forresten skinnet før bruk?

Skrevet

Nøstebarn sitt soveskinn er veldig bra! Og kjempestort. Vi har kjøpt det største, og det dekker en hel grindseng. Sammenliknet med det lille vi kjøpte i tillegg, på Barnas Hus (299 kr), er det fra nøstebarn i en helt annen klasse. :)

Så jeg mener det er vel verdt å bruke noen ekstra hundrelapper på et stort skinn fra Nøstebarn! :)

Skrevet

Takk for svar frå alle! Eg fann òg ut at Nøstebarn sitt skinn blir anbefalt som soveskinn fordi det ikkje er kjemisk behandla, altså tilsett kunstige stoff for å farge ulla el fjerne ullfeittet. Nøstebarnskinnet har naturleg lanolin i seg og er visstnok sjølvreinsande! Då skal ein kunne bruke berre ein fuktig klut for å fjerne flekkar o.l.

Trur det blir Nøstebarn i seng & eit billigare alternativ i vogn her.

Skrevet

Er greit å vite at enkelte barn ikkje tåler den naturlege lanolinen som er i skinnet til nøstebarn. (dette veit ein ikkje før ungen er ute då,men..) Eg har kjøpt til 279,- på ein sjølvstendig barnebutikk. dersom ein leitar litt i bunken så kan ein finne godt store skinn. Ved å kjøpe ullskinnshampo kan dei fint vaskast.

Skrevet

Uffda. Eg har tenkt å prøve til med tøybleier + ullbukser òg, og der er vei heile poenget lanolinen i ullbuksa ... Har ikkje tenkt på evt allergi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...