Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Halsen føler nesten hoven/rar..... Huff..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Jeg hadde skikkelig tannpine, og det kjentes vondt ut alle andre steder enn direkte i tanna, stort sett; hode, halsen, øret, kjevebeina, bihulene og alt på den siden den vonde tanna er. Kjente det jo i tanna, også, men stort sett bare når jeg tygde og bet akkurat der den vonde tanna var. Tannlegen sa det er det som er skikkelig tannpine.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Ok. Ble du bra igjen "alle" steder etter tannlegebesøket da? Og fikk du penicillin?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Ja, ble helt smertefri. Men det tannlegen gjorde var bare midlertidig "lapping". Dette for å roe hullet i tanna, og så skal jeg rotfylle senere. Det ville de ikke gjøre, når det var så aktivt. Men som sagt; ble helt smertefri, og kan bruke tanna som vanlig. Det er visst vanlig at når det er gått så langt, at det er skikkelig vondt, så må en rotfylle. Kan ikke si jeg gleder meg til det, men må man så må man:( Det er ikke betent, så antibiotika er ikke nødvendig. Fikk derimot skikkelig bedøvelse da tannlegen rensket hullet(dobbel dose, tror jeg;)). Var helt smertefri fra bedøvelsen gikk ut, selv om tannlegen sa jeg kanskje måtte ha en hastetime i løpet av de neste dagene, slik at de fikk rotfylt med en gang. Dersom det ikke var vondt, så skulle vi vente. Og jeg går nå og venter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå