Gjest Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Skal på torsdag kl 14.20. Kjenner jeg grue-gleder meg. Er vel ca 5+3/4 på vei da, så vet det er veldig tidlig og ikke sikkert de kan se annet enn en fostersekk da, men har også sett liv før så tidlig med nr 3. Det jeg håper å få svar på er om jeg har samme problem som sist, nemlig en blodansamling inntil fosteret/embryoet og derfor må ta det ekstra med ro, eller om det er en annen grunn til at jeg småblør så mye. Og så håper jeg på å få svar på om det er en eller to inni der. Flere som skal til UL såpass tidlig?
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Har akkurat bestilt tidlig ul selv, men til uke 7+0, mandag om en uke. Håper bare jeg får se et hjerte som slår!
Prinsen & spiren Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Jeg skal på UL når jeg er 6+6 den 19 des! Kjempespent
Lipsy Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Lurer på om jeg skal ta en tidlig UL selv... Tar dere med mennene deres på det, forresten?
Curly-mor :) Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Vurderer be om det selv denne gangen jeg, men det er fordi jeg har gått på medisiner en stund. Vil gjerne sjekke om lille spira har det bra inni der.
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Jeg skal ha med samboeren min, ja:) Syns det er viktig at han får være med på meste mulig, siden det er vi som kjenner dette på kroppen.
~ spiren ~ Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Jeg skal på tidlig UL tirs 23.12. Er da 6+1. Noen sjans for at jeg vil se noe som helst? Hjerte?
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 Hei Alva! Vi gikk sammen her i 2004 og vi, jeg fødte i oktober den gangen, og venter nå endelig mitt andre...Annet nick da... Jeg var til UL når jeg var 5+3, så "desverre" bare en nydelig klump. En helt perfekt sirkel, ikke antydning til den formen enda da, som kommer i uke 6/7. Jeg skal heldigvis tilbake på mandag, da er jeg 8+3 for vi satte inn to embryo, og hun kunne ikke si sikkert i uke 6 om det var bare en der, men så mest slik ut. Var noen andre rundinger der og, men det trodde hun kom fra slimhinna... så jeg venter i spenning enda, trenger virkelig å se blinkende hjerte og gjerne bevegelse til mandag ja.. og faktisk skulle jeg ønske det var to... Lykke til, uansett deilig å få bekreftelse på at størrelsen stemmer med hvor langt du er på vei..
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 Hei. Får håpe det går som du ønsker :-) Hva var nicket ditt før da? Jeg tror jeg er 5+3 i morgen, så er spent på hva vi vil få se, har sett bankende hjerte før så tidlig, så det går an, men tiden vil vise. Skal gi en oppdatering. Det må dere andre også gjøre!
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 10. desember 2008 #10 Skrevet 10. desember 2008 Husker du elskersjiraff?? Da jeg "lekte" med Sjiraff vettu Tror du var der rundt den perioden... ellers hadde jeg mitt virkelige navn før det igjen,men det har jeg sluttet med. Bente69, leaderofthepack osv var liksom gjengen min da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå