Anita*født* Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #26 Skrevet 8. desember 2008 jeg føler meg overmoden da det er så lenge siden sist,jeg er ung nok til å bli gravid men føler meg jo moden i forhold til de på 20.*ss* ha en fin kveld videre alle
minimoya Skrevet 8. desember 2008 #27 Skrevet 8. desember 2008 Jeg er også av den eldre garde her inne..;D Er 32 år og venter nr. 3 (har en på 7 og ei på 5). Det vil bli kjekt å bli kjent med noen på min egen alder.. :-) Jeg er netopp kommet i uke 12 nå, med termin ca.27juni :-). Bor på vestlandet, enn dere da?' Lykke til da damer.. nyt tiden!!
Curly-mor :) Skrevet 9. desember 2008 #28 Skrevet 9. desember 2008 Og nå begynner jeg å lure på hvem du er.. Hadde du et anna nick den gangen?
Har fire go`inger Skrevet 9. desember 2008 #29 Skrevet 9. desember 2008 Hei. Jeg er også såkalt moden dame - he, he:) Jeg er 35 år og venter mitt tredje barn. Jeg rekker å bli 36 år før poden kommer. Jeg har to døtre fra før, ei på 3 1/2 år og ei på 1 1/2 år.
Anita*født* Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #30 Skrevet 9. desember 2008 flere 73 mod wow... bra ikke jeg er den eneste*ss* jeg er glad men det var ikke planlagt men velkommen. Har et stort barn som kan hjelpe meg litt_=) ellers er jeg delvis alene om dette,da faren ikke er norsk og ikke bor her enda. men kommer til fødsel om alt går bra. og søker om gjenforening med barnet etter fødsel og først etter 6 mnd venting blir vi en familie=)) tøft men ok,alt går,ønsker bli kjent med noen som ønsker treff og evt noen gå turer med i oslo området da jeg har mye ledig tid framover=) evt noen handle baby ting med hihi.. klem alle
frua Skrevet 9. desember 2008 #31 Skrevet 9. desember 2008 Da kan jeg fortelle om hvor "moden" jeg er, så vil sikkert flere føle det godt, Jeg er 33 og venter nr. 3 i april. Jeg har to gutter fra før på 4 og 7 år. Selv er jeg en skikkelig attpåklatt. Min eldste bror er 56 (tror jeg). Søsteren min som er 17 år eldre enn meg, og er yngst av de eldste. Jeg ble tante 2 mnd før jeg var født og er i dag tante til 11 stk. Siden jeg venter gutt nummer 3 får jeg høre at jeg per definisjon nå blir KJERRING!!! Niesen min venter barn to måneder etter meg - altså blir jeg GRANDTANTE!!! Det stikker ikke så veldig hardt, men det er rart å tenke på.
allegodeting er3 Skrevet 9. desember 2008 #32 Skrevet 9. desember 2008 Jeg er 31, venter barn nr 3 ca 6. juli. Var aktiv her inne for tre år siden, når jeg venter forrigemann. Hadde vært SÅÅ kjekt å få til noe treff i Bergen da!! : )
MK73 Skrevet 9. desember 2008 #33 Skrevet 9. desember 2008 Jeg er også 73-modell, blir 36 noen dager etter termin i starten av juli. Jeg er gravid for første gang - men er en av de som har måttet jobbe litt ekstra for dette. Hadde ting blitt som planlagt (til og med med litt slingringsmonn) så hadde vi allerede hatt to barn...
annri 71 Mamma til 3. Skrevet 9. desember 2008 #34 Skrevet 9. desember 2008 Hei :-) Jeg kan vel si meg selv som "moden" selv om jeg ikke føler det....enda...Jeg er 37 nå, men fyller 38 år i februar, og jeg venter nr. 3 i august, så jeg er ikke mer enn ca 6-7 uker på vei. Jeg har to gutter på snart 6 og 2 år, så man kan si jeg begynte litt senere enn det som er vanlig, tror jeg...?
....().... Skrevet 9. desember 2008 #35 Skrevet 9. desember 2008 Hadde nok et annet nick. Var ingen aktiv skriver, bare leser. Spesielt mot slutten. Gøy å se deg hvertfall.
Anita*født* Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #36 Skrevet 9. desember 2008 Så morro at vi er flere her inne på ca samme alder.. wow føler meg mindre moden for hver dag*leR* Noen som ønsker en gå tur partner eller trim venn eller noe i vinter? Jeg har lyst til gå litt turer evt svømme litt.. Er små fet fra før haha og forventer ikke gå ned akkurat...
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 9. desember 2008 #37 Skrevet 9. desember 2008 henger meg på den derre trimdebatten, sliter sjøl med litt for mange kilo på kroppen, og får så dårlig samvittighet når plutselig mathungeren tar overhånd! Heldigvis har jeg ikke litt lyst på sjokolade og snop generelt, ellers kunne det blitt riktig stygt! he he Ute og gikk en tur i stad.. ikke akkurat så lystig i sludd og snø.. Ble gjennomsprutet av en bil som kjørte forbi meg, så det var jo herlig.. :-( Men svømming er jo alltid gode greier! Spesielt ettersom at magen kommer til å vokse ganske bra framover! :-D
Anita*født* Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #38 Skrevet 9. desember 2008 ja lets walk--- hehe hvor bor du da?
Lalinja Skrevet 9. desember 2008 #39 Skrevet 9. desember 2008 Hei! Jeg er 33 år, og venter mitt første barn :-). I dag er jeg 11+0.
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 9. desember 2008 #40 Skrevet 9. desember 2008 Heisann, Jeg er 33 og 11+3 på vei. Har ikke tenkt på meg selv som Moden dame enda, men det er vel kanskje det jeg er..... Jeg er en av de uheldige hvor faren tok halen mellom beina og stakk da han fikk vite at jeg var gravid. Har ikke hørt fra han på ca 1 1/2 måned. Håper han dukker opp etterhvert. Vil jo gjerne ha en far til barnet da.... Andre i samme situasjon....? Har vært inne på Snart alenemor, men virker som om de fleste er mye yngre enn meg.
Anita*født* Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #41 Skrevet 9. desember 2008 Barnefaren her stakk ikke men bor laaaaangt unna.. Så jeg er mer eller midre helt alene om dette ja...=)(
Lykkelig med 2 Skrevet 10. desember 2008 #42 Skrevet 10. desember 2008 Heisann damer. Jeg er 30 år har to barn fra før - jente på 8 og gutt på 2 år. Nå venter vi vårt 3 barn. Jeg er litt usikker på termin men ca 4 august. Vi bor i Oslo. Veldig hyggelig å bli kjent med flere mammaer på samme alder. Hvordan er formen deres da? Jeg ligger nemlig hjemme akkurat nå og synes skikkelig synd på meg selv- kvalm 24 timer i døgnet. Men akkurat det går jo over om ikke altfor lenge- bare så ille når det står på.
julibarn igjen:) Skrevet 10. desember 2008 #43 Skrevet 10. desember 2008 Jeg er gjerne med på treff, men venter helst til over jul, både pga ekstrem kvalme og at det jo er jul om få dager;) Hvor mange er vi fra Oslo her da?
Anita*født* Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #44 Skrevet 10. desember 2008 Oslo her klar for treff på nyåret=)
Anita*født* Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #46 Skrevet 10. desember 2008 ja synes jeg oxo... Har lyst på en gå på tur venn oxo jeg da..Eller svømme hva som helst=))
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 10. desember 2008 #47 Skrevet 10. desember 2008 Du får komme en tur til bergen! he he.. Vi er så heldige her å ha vanngym i svømmehallen 20 min gåtur fra huset vårt! Også bare jenter.. HURRA! Så slipper vi å bli beglodd på valkene og strekkmerkene våre! :-D
liten spire Skrevet 10. desember 2008 #48 Skrevet 10. desember 2008 hadde vært utrolig koselig å treffes å gått en tur men bor i Fredrikstad så ikke akkurat så veldig ofte jeg er i oslo
Jikki - pjokken & småen Skrevet 14. desember 2008 #49 Skrevet 14. desember 2008 Heisann! Nå har jeg ikke vært innpå denne siden på noen år, og endelig er jeg tilbake. Jeg er 31 år og venter mitt andre barn i august. Ser også at Curly-mor er her inne:) Så utrolig kjekt, for vi var her inne samtidig for tre år siden også, he he:) Er kjekt å se at det er endel damer her inne på min egen alder:) Det blir et spennende år som føler nå... Klem fra
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #50 Skrevet 17. desember 2008 Jeg er 38 og venter barn nr tre. Er som førstegangsfødende da minstemann er 14. Godt at det er flere som er over 30 her inne. Min kjære bor i Tønsberg og jeg i Kongsvinger så man kan føle seg litt ensom av og til. Hadde vært fint å "snakke" med noen som er i samme situasjon(altså over 30.) Vi gleder oss veldig så får håpe dette vil gå bra, er 5+2 dager gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå