Gå til innhold

Noen av dere som er sykmeldte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er blitt fullt sykemeldte? Å av hvilke grunner?? Har selv nå vært 50% sykmeldt i fire uker, jobber på natten. Er plaget med noe bekken vondt å ryggvondt. Har også ofte sånn at jeg blir kortpustet/tungpustet helt uten grunn, blir da tom for krefter å må bare sette meg.. Greier ikke stå lenge oppreist.. Vurderer veldig om en skulle blitt helt sykmeldt, men spørs hva legen sier til d..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jeg har vært sykmeldt helt siden dag 1. Jobber også natt, men siden det medfører en del risiko ved nattejobbing så ville ikke jm at jeg skulle det. Ringte til legen og fortalte hva jm sa og han sykmeldte meg uten at jeg trengte å komme inn til konsultasjon..

Skrevet

Hvilken nattjobb hadde du da?? Jeg er på sykehjem..

Skrevet

Jeg jobber som resepsjonist ved et motell. Ingen fysisk krevende jobb som din sikkert kan være. Risikoen ligger ikke i jobben, men at det foregår om natten..

Skrevet

Jeg er sykemeldt på grunn av kvalme, ekstremt sliten og vondt i hodet. Startet med 20%, økte til 50% og har nå hatt 100% en uke. Har 100% denne uka også, men i dag føler jeg meg mye bedre, så tror jeg skal prøve å gå tilbake på jobb i morgen i 50%, og går det bra, ber jeg om mindre sykemelding.

Bedre å bli 100% sykemeldt en liten periode, enn å presse seg ekstremt og ende opp med 100% sykemelding ut svangerskapet i stedet.

Skrevet

Melder meg inn i klubben! Har vært sykemeldt i 13 uker nå, fullt i 11 av dem og 50% i to uker.

Høy puls, hertebank og astma er årsakene.

Har en lege som har rykte på seg for å være "gnien" med sykemeldinger under svangerskap, så jeg regner med at det er gode grunner for at jeg har fått være hjemme så lenge :)

Kan jo nevne at jeg er lærer, og at jobbhverdagen er veeeldig stressende og krevende.

Nå sitter jeg derimot hjemme og retter tentamener, føler det gjør godt å bidra med noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...