Gå til innhold

Venter og venter, kan ikke tirsdagen bare komme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får jeg verdens største julegave tro?

Venter på å få svar i morgen el onsdag for da venter jeg mensen.

Blir gal av dette jeg...

Har de siste dagene fått noe ømmere brystvorter, har også vært kvalm til tider, kommet og gått. Akutt kvalm i 15 min og deretter borte liksom.

Forrige uke trodde jeg mensen kom, fikk veldig vondt i ryggen og det rant, måtte på do å se, men bare litt utflod. Trøtt, trøtt og trøtt. Litt murringer i magen den siste uken, men det er minimalt i forhold til hva jeg pleier å ha. Hadde pos el test for noen dager siden, men dem stoler jeg ikke på!

I dag er jeg hjemme med diare og sår hals.

Tror vel ikke jeg er gravid denne pp heller, men det jo lov å håpe:-)

Åssen er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

jeg venter fortsatt på el jeg da.... har ikm rundt 23. desember...

ønsker meg veldig en posetiv test til jul..;)

håper du er gravid nå da!!

Kan nok hende du er det viss du hadde posetiv el, så sent i syklusen:)

Skal krysse fingrene for deg jeg!:)

hvor lenge har dere prøvd da?

vi begynte nå vi, så er bare i 1.pp enda..

klem

Skrevet

Ja får håpe jeg er det, men tror liksom ikke det heller. Vi har prøvd siden sommeren så jeg begynner å bli litt utålmodig, hehe.

Husker jeg selv var i 1 pp, alle de forventningene, 3 mnd tok det før jeg ble gravid første gang, mistet, og da tok det ca 8 mnd før jeg ble gravid på nytt og det gikk veldig bra. Har en vakker jente på snart 2 år.

Ønsker deg masse masse lykke til. Håper det klaffer fort:-) Masse å glede deg til:-)

Kram

Skrevet

ja, man blir utrolig utolmodig når det ikke klaffer...

selv brukte vi 14 mnd på å bli gravide sist...

så nå har jeg en sønn på 20 mnd:)

tror vi to var sammen på bli gravid sist også, mins og huske nicket ditt..

jeg har skiftet nick nå, men den gang het jeg "ønskedrømmen c",)"

blir spennende fremover nå da:) kanskje du kan sitte på julaften med en liten hemmelighet i magen:)

klem

Skrevet

Åja det navnet husker jeg:-) SÅ gøy at det er noen her fra den tiden også. He he. Datteren min er 21 mnd, født i februar. Nesten like gamle barn vi da jo:-)

Ja det hadde vært så koselig med en sånn julegave som vi kan avsløre under middagen. Og jeg tenkte kjæresten kunne få testen i strømpa si:)

Beste morgengaven ever:-)

Klem

Skrevet

å ja det hadde vært koselig:) der gav du meg en ide...

men jeg kan jo ikke være så heldig at det klaffer 1.pp denne gangen når vi brukte så lang tid sist....

ja, min sønn er født i april han da... så da er det ikke store forskjellen på de:) syns nicket ditt var veldig kjent skjønner du, men da er ikke det rart for da hang vi jo smamen på trimesterene også... jeg het først Endelig_spire:) også etter UL het jeg VårGutt*

har liksom bytta litt nick jeg... hehe;)

Skrevet

Ja ikke sant:-)

Jeg husker alle nickene dine:-)

Vi får holde sammen her inne og jeg ønsker det masse lykke til og håper det alt har klaffet:-)

Skrevet

Ja, denne ventingen gjør meg gaaaaal!!! Sitter og er så klar for at jeg skal være gravid... Ikm i morgen tror jeg. Som regel har jeg 30 dagers syklus, men sist mnd hang tr seg opp så det ble 32 dager. Tror derfor ikke jeg skal teste før onsdag eller torsdag:)) Eneste symptomet jeg har er at jeg stikk i mage/eggstokker hvis jeg tar i, typ sittups ol. og halsbrann. Tror nesten at jeg begynte med halsbrannen før jeg evt hadde sjangs til å ha blitt gravid, så det teller nok ikke. Dessuten har jeg litt utflod, og jeg leste på pernille.info at man som regel var tørr den siste uka før ikm hvis man var gravid. Prøver å stålsette meg på at tr kommer, men det er ikke mulig å ikke bli skuffet når man ønsker noe så sterkt.

Lykke til, håper du får en stor julegave;))

Skrevet

ja, vi får stå sammen:)

du får kanskje postiv test snart du da:)

gleder meg til å høre hvordan det går!!!!

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...