Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Er det noen som er hjemme med barna her? Blir litt kjedelig, alle er opptatt, så hadde vært koselig m noen som er hjemmeværende!
Nelly79 Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Jeg bor rett ved ikea og er hjemme med ei på 9 mnd, storebror på 4 år er i barnehagen :-)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 Bor på Bærums Verk vi, men Bærum er jo ikke så stort ;o) Er hjemme med lillegutt på 15 mnd, storesøster på 3 år er i bhg Hvor gammel er du? Ikke at det har stort å si da, he he.
Nelly79 Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Er ganske ofte rundt der du bor, svigermor bor på Rykkinn :-) Jeg er 29 :-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Jeg er jo her. Men fra fødselen til nå så føler jeg at det nærmest har gått i ett. Har ikke hatt det store overskuddet eller tiden til å treffe noe særlig med folk utover barselgruppa.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2008 Det skjønner jeg så veeeeldig godt ;o) Du vet hvor du finner meg da Sessa, når du har overskudd, så rop ut =)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2008 Vokst opp på Rykkinn jeg =) Kan du ikke sende meg en PM her m mail adresse eller noe, så kan jeg sende deg en mail? =)
Sessa ruger igjen... Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Will do! Har litt dårlig samvittighet for at vi ikke har fått truffet hverandre ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå