Gå til innhold

Æh! Søren heller da *ler*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jajaja... Jeg sa jeg skulle være "anonym" en liten stund, men nicket "OOOPS!" er liksom ikke helt meg da *ler* Blir jeg busta av noen som ikke vet, så finner de da ut av det nå *knis*

Og hei, hei til gamle kjente! :D

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næmmen da... Lagringa mi hadde visst ikke funka. Prøver igjen *ler*

Skrevet

Oj, heisann, deg husker jeg jo. Tviler på at du husker meg, jeg skrev ikke veldig mye her inne sist, men fulgte jo med på mye av debatten her. Men jeg mener å huske at dere fikk en liten attpåklatt i 2005? Stemmer det? Og nå kommer det en til? Kjempehyggelig:) Jeg fikk sønnen min i julen 2005 og nå skal han bli storebror, forhåpentligvis finner vi ut om alt er vel og hvilket kjønn det er i kveld, på UL.

Mvh

Skrevet

Var det du som laget disse populære Curly-bollene???

Skrevet

Er du tilbake her curly?

Jeg var gravid i 2006 sist og husker deg godt.

Skrevet

Og jeg var her i 2005, og 2006, og husker deg ;)

Skrevet

Næmen,røpa deg dalt??

Hærlig asså.

Er så glad for at det er noen gamle gode her igjen,som kan få opp stemningen litt;)

Har masa på Mairapus å hahahahaha

Skrevet

Hahaha! Går det "gjetord" om de bollene enda? Joda, curly-bollene er "mine" de *ler* Hadde aldri i verden trodd at en bolle-oppskrift skulle skape så mye liv på nettet :)

Og det stemmer at jeg fikk ei attpåkladd-snuppe i 2005 ja :) På farsdagen 13. november :) Og nå kommer enda en attpåkladd, så det er nesten så man kanskje skulle si at vi har begynt på nytt, men det har vi ikke altså *ler* Men blir rart å begynne helt på nytt enda en gang, eldstemann begynner jo på vgs neste høst! Og for de som måtte lure... Alle 4 er med samme mann :)

Skrevet

Yeahy! Curly is back in tha'house! (eller noe sant... *hihi*)

Lykke til med svangerskapet da! :)

Skrevet

Hehehehe! Og tusen takk lego! Savna deg!

Skrevet

Du har vært dypt savnet siden du forsvant til tyten! Koselig å se du er tilbake her igjen. :)

Når har du termin nå?

Skrevet

Jeg hadde vel et annet nick da, lilemo tror jeg det var mens jeg var gravid. Men du husker meg kanskje fra dib før du forlot oss:)

Hyggelig at du er tilbake.

Hvor langt på vei?

Jeg er 6+3 med andre (og siste-)mann. :)

Skrevet

Lillemo husker jeg :)

Jeg er 5+1 på vei og har termin 10. august :) Om alt går som det skal da selvfølgelig *håper hardt*. Ikke planlagt denne krabaten heller, men ikke mindre velkommen av den grunn :)

Koselig å høre at jeg har vært savnet da *knis* Men jeg er nok på tyten enda, og forblir nok der også :)

Skrevet

Med en l da, var to av oss. Men jeg brukte vel en anstendig mengde tid her inne:)

Jeg har termin 4.august om alt går bra.

Ja, men da tyter du for uenomgravidsnakk og så bimer du for gravidsnakk da eller? :) he he.

Skrevet

Er en sjelden gang innom tyten jeg og, men er så inngrodd i bim/dib at det er vanskelig å "starte på nytt" ett annet sted... *hihi*

Skrevet

Hehehe! Blir nok litt gravidsnakk begge steder :) Og lego, du må være oftere innom! Nå har vi jo eget forum for gravide der inne også :)

Skrevet

Hugser deg kjempe godt! Du hjalp meg veldig med alle svarene dine på mine spørsmål. Deilig m gamle kjente. Har byttet nick:)

Skrevet

haha jeg husker godt det var snakk om Curly boller, og alle ville ha oppskriften..Men lurer litt på om det var på dib siden jeg sist var her i 06.

Skrevet
:) Så koselig at jeg hjalp deg! Hva kalte du deg før da?
Skrevet
:) Mioo husker jeg ja! Koselig å "se" deg igjen!
Skrevet

takker i lige måde! trudde me ikkje kunne få fleir så pluselig sa det pang da. Gleder meg til å skravle;)

Skrevet

Bra det klaffet en gang til da :) Vi skulle ikke ha flere sånn egentlig.. *ler*

Skrevet

Så morro å se deg igjen curly-mor

jeg fulgte svangerskapet ditt sist. hehe. både på bim og dib. fikk selv en gutt i februar 2006. Og jeg har bolle oppskriften din. hehe. bruker bare den ;)

Skrevet

Hehe :) Husker deg også mammatiltoprinser :) Kjekt at det fortsatt er igjen noen her fra "gamle" dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...