Gjest Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Heia vennen! Du, dersom du og Grete har lyst til å finne på noe en dag (med eller uten de små) så er det bare å si ifra! Jeg er med på det meste bare det tilrettelegges/planlegges litt da jeg ikke er så kjempemobil for tida :-) Om du/dere har lyst på en kaffekopp er det bare å si ifra, jeg har både kake og kaffe i skapet :-) Er alt vel med deg? Er jo så sjelden vi sees nå, men jeg har tenkt masse på deg og håper ting begynner å ordne seg. Ps. herlige bilder av små-snuppisene, akkurat like søte som mammaen sin :-)
boble <3 Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Heia gode du:0) Jeg er definitivt med på kaffe besøk vennen min, bare si hvilken dag som passer best for deg. Jeg kan alle bortsett fra fredag. Kan ikke bare du si hva du helst vil gjøre. Jeg har bil hver dag så kan stille som sjåfør og julehjelp om det er noe du trenger/ har lyst til å ha unna gjort. Alt er bare fint her, veldig tist akkurat nå for farmor døde i helgen. Besøkte henne på torsdag og da var hun helt i 100, så det kom som et sjokk på oss. Blir student etter jul ( sa opp til slutt:0) Gleder meg til å endelig få fullført utdannelsen min. Hi hi gøy du likte bildene og at kortet kom frem:0) KLEM
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Uff, så leit med farmoren din. Kondolerer! Alt blir jo snudd så veldig på hodet når dødsfall kommer brått. Men det var godt å høre at dere fikk møtt henne på torsdagen og at det var en fint besøk. Etterhvert vil det nok hjelpe på at det siste møtet ble et fint og godt minne. Er veldig stolt av deg som sa opp! Det skulle ikke vært lov til å utnytte arbeidstakerne sine på den måten ... Hva om dere kommer hit en tur på onsdagen? Da kan Lillingen her få en fridag midt i uka, det kan jo være godt for en liten kropp. Det hadde vært kos om deres små også ble med, men dere får se det an med barnehagen og planene der :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå