Gå til innhold

Prevensjon etter fødsel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om hormonspiral kan være aktuelt for meg, men får jeg satt den inn samme dag hos legen eller får jeg en resept og må komme tilbake for innsettelse? skal på 6ukers ktr etter fødsel...

Andre ting som er bedre? må være hormonelle for orker ikke disse langvarige og kraftige blødningene som jeg får uten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange har forskjellige erfaringer på akkurat det,men stort sett så må man få resept å kjøpe spiralen på apoteket før innsettelse ja...

kan jo ringe legekontoret og høre om de kan legge en resept til deg i resepsjonen dagen før legetimen slik at du får hentet den før du skal til legen??

Hvis du kan ha spiral så er det stort sett det beste du kan få....

selv er jeg desverre ikke skapt for spiral,så her blir det nok kondom fram til vi er ferdige med å få barn..så får vi fikse noe permanent...

Skrevet

Vet jo ikke om jeg kan det,men ut fra det som står på nett så skal det ikke være noe problem..Men vet ikke om legen min vil skrive ut resept uten å ha sett på meg først? Har aldri vært hos henne før.. Men leser og at man ikke kan bruke det før 3mnd etter fødsel? trodde man kunne etter 6 uker.. Får høre når jeg kommer dit! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...