Lillemy 3barnsmamma:) Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Hrei er i uke 34 nå og de siste 2 ukene har jeg knaopt sovet på natta...enten halsbrann,bekken,dogåing eller urolige ben... Hvis jeg ikke skal sove de siste 6 ukene blir jeg sprø..vet dere om det går an å få noe medikament av lege eller noe for å få sove?som ikke påvirker barnet?
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Ja, jeg har en million maur i beina......... Gud å slitsomt!!!!
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Det finnes noen innsovningstabletter, men tror de påvirker ungen også.
Lillemy 3barnsmamma:) Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2008 ja det er ille..verst rett før jeg får sovnet.Heldig som er så nære fødsel:)
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Ja, jeg håper det skjer noe snart nå, begynner å bli en smule utålmodig:) Hehe. Har du lenge igjen?
Minamariamamma Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 jepppp...har hatt urolig bein HVER natt siden jeg var 1mnd på vei...................................... nå er jeg 30 uker og jeg har hatt problemer med søvnen hver natt....jeg synes det hjelper å massere skuldre og brystkassen og armene/hendene....det hjelper bedre enn å massere bena....synes jeg. magnesium og b-vitaminer hjelper noen. Nå har jeg hatt 2 netter på rad der jeg har kun våknet 2 ganger i løpet av natta....herlig... ellers har det vært hver time sånn ca:) jada ...også tv tittingen er et marreritt til å med å sitte på do...hehe da er bena helt texas....merkelig..men er overbesvist om at det forsvinner etter fødselen...må bare tro det:)måtte utsette eksamen min jeg skulle hatt på mandag...til neste år jeg nå pga av de urolige beina... jaja:) "Good night tee" hjalpe meg endel i starten....iallefall med innsovningen .fås kjøpt på vanlig butikk.(Swiss te merket.) valerinanatt kan jo hjelpe og sa legen min...men har ikke prøvd enda...
Mini LK Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Har og sovet dårlig mange netter de siste ukene med mye av det samme som deg. Jeg er sykemeldt og kan sove om dagen og når jeg gjør det våkner jeg såvidt igjen, sover som en stein men føler meg ør resten av dagen. Hvorfor kan jeg ikke sove sånn om natten. Er ingen forksjell på nattesøvnen om jeg sover på dagtid elller ikke. Blir tungt å holde dette ut i 9 uker til. God søvn!
Stine:-) Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Her er det og sårlig med nattesøvn. Ligger ofte våken til 5-6 om morgenen, og prøver å ikke sove lenger en til 10-11 disse dagene. Skulle jo tro jeg ble trøtt igjen til kvelden da, men ligger bare og vrir meg. Begyner å bli ganske frustrert, men det nermer seg jo med stormskritt nå da. Likevel blir det lenge å vente om jeg skal være våken hver natt i 7 uker til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå