Gå til innhold

Noen som har fettsugd magen/ hoftene her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble dere fornøyd? Hvilken klinikk brukte dere, og hva betalte dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke gjort det men lurer på akkurat det samme!! Håper noen svarer.

Skrevet

jeg lurer på noe i samme duren, hvis man fattsuger magen, må an ikke ta mageplastikk etterpå da? Hvis man har litt mye "flæbb" mener jeg? Magen min er litt hengete og slapp, hvis jeg ikke blir kvitt de siste kiloene, og vinner i lotte, må jeg ta mageplastikk etter fettsuging da??

Skrevet

Jeg har og er superfonøyd. Nå har jeg gjort det i litt feil rekkefølge da, først fettsuging og så graviditet, men resultatet er fortsatt bra. Før graviditeten så hadde jeg helt flat mage og helt jevn på sidene, ingen lovehandles å spore! Etter graviditet har jeg fortsatt intet sideflesk, men har selvfølgelig litt mage, men den henger ikke og når jeg har kommet ned i matchvekt, så ser det ut som om det kommer til å bli bra. Tok operasjonen på Nobel Clinic og betalte 35-40 000, husker ikke helt. Men fikk 15 % rabatt, da jeg var medlem i Norsk Familieøkonomi.

Skrevet

*fnis*

Hvorfor får man rabatt når man er medlem i Norsk familieøkonomi?

Kunne forresten tenkt meg fettsuging på hoftene, men tror ikke jeg har råd selv om jeg er medlem:)

Skrevet

Jeg er egentlig ganske tynn, men har litt mage og litt på hoftene som plager meg litt. Men det er veldig lite så vet ikke om de er nok til å bli fettsugd.

HI

Skrevet

ÅHHHHHHHHHHHHHH....Har ikke gjort det, men idag vurderer jeg det seriøst!!!!! Er ikke så stor, men idag skulle jeg finne frem noen "GAMLE!" dongeribukse fraa før sommeren (str 36/38...og de var jo trange

:,( BUhuuuu også FØR jul!!!!!!

5.januar starter hardkjøret altså!!!! (men er ca 5 bursdager i starten på jan;(

Åhh..kan ikke noen finne på en mirakelkur som tar "no time" og tar alt som ikke skal være der??? Da står jeg først i køen for å få den!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...