Gå til innhold

Hvordan har du det i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er formen ganske bra :) Oppdaget i går at råmelken har kommet, plutselig ble det vått under genseren gitt :) Ellers har jeg ikke de helt store symptomene i forhold til de 3 andre gangene, men jeg tror sannelig jeg er glad for det. Og jeg håper virkelig ikke at kvalmen dukker opp, hadde vært kjekt å gått gjennom 1.trimester uten den. Er forøvrig 5+1 i dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Formen er relativt bra, vært syk i 2 uker,så vanskelig å si om jeg er litt "uggen" pga det, eller graviditeten. Hadde veldig ømme pupper forrige uke, men nå må jeg klemme forsiktig på de for å kjenne noe, håper dette er fordi det skal være sånn, og ikke fordi noe er på tur ut. Etter 2 SA har denne spiren å klamre seg fast alt den klarer!!

Ellers skal jeg bestille meg time på Volvat i dag, til mandag neste uke. Håper på å få se et bankende hjerte!! Kvalmen og de fleste andre symptomer har holdt seg unna, burde vel egentlig ikke savne dem, men det gjør jeg! Er 6+0 i dag, og tida går saaaakte!!

Skrevet

Tiden går veeeeeldig sakte ja :( Liker sv.skapet best etter å ha passert 12 uker jeg :) (Er forr jeg som var OOOPS!)

Skrevet

Hei hei : )

Her er formen kjempebra! :S Håper sånn at den lille spiren er der fremdeles og holder seg fast.. Håper det dukker opp noen symt snart .. kvalmen kan godt holde seg unna, men.. gjerne noen andre sympt. Hehe.. er 5+2 idag! :)

Skrevet

Hei hei! Jeg er 6+3 og formen er veldig irritabel.

Jeg har masse kviser og blir sur av alt. og er konstant sulten, det er plagsomt.

Skrevet

Trøtt som bare det.

det kom som lyn fra klar himmel i helgen, og har sovet masse. Men er alikevel trøtt.

Trener som jeg gjør vanligvis(ca 10timer i uka), men føler ikke jeg får noe mere energi alikevel.

Skrevet

Tror ikke man får noe særlig mer energi av trening i begynnelsen av et sv.skap jeg, er så mye som skjer inni kroppen at all energien man har går dit uansett. Legg deg ned og ta en dupp med god samvittighet du, beste måten å lagre litt energi på i 1. trimester.

Skrevet

Jeg er siiiinsyyyykt trøtt i dag. Ikke så uggen som jeg har vært tidligere, men fy søren så trøtt. Satt i ro hele helga og er like sliten av det som å jobbe. Hadde det ikke vært for at jeg trener på jobb, så hadde jeg sikkert latt være. Når jeg er hjemme så orker jeg knapt gå opp trappa til tider, så skjønner ikke hvordan jeg henger sammen på jobb. Men det er vel det å få tankene over på noe annet. Det er jo godt det, men det skal jammen meg bli deilig med juleferie snart....

Skrevet

Formen er bra her i dag også, nesten så jeg lurer på om g-testen var feil *ler* Men får vel heller nyte hver dag man er i fin form, det kan snu veldig plutselig...

Skrevet

Her snudde det ganske mye i går. Plutselig tok en overmannende trøtthet overhånd og jeg hadde ingen innflytelse over egen vilje eller noe. Bare sovna! :( særdeles dumt i eksamenstiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...