Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Jeg trenger desperat noen nye jeans, men er clueless på hva som er "hot" nå. Vet dere om en modell som ikke er så lav at kjønnshår og rompesprekk kommer over bukselinningen ;-) ?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Acne er ganske høye i livet hvertfall
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Acne er fine. Har en del bra på Gina Tricot også :-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Acne er ganske høye i livet hvertfall
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Jeg fant dem på nettet. Hvordan er de i størrelsen? Er de trange i livet i fht. rumpe/ lår og er dem store eller små i størrelsen?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Passer nok ikke raspeballrompa di, nei...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Modellen Hex er ganske lang i livet, men trang i beina. Tror det er ok plass til rompa, jeg har ikke så mye rompe selv, og kunne godt ha fylt de ut mer over baken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå