Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Kan alle få det til? Det ser jo ut som dem som får det til får noen dritgode orgasmer.. Noen her som får det til? Tips?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Hm....er det sånn kvinnelig "spruting"? Der er vi flere som gjerne vil ha tips! ;p
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Ja det er det Vet bare at det kommer av G-punkt orgasme og at det er en heftig orgasme Men tror ikke jeg har et G-punkt...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Nei, det G-punktet er jommen meg ikke helt lett å finne... Jeg har lurt på om jeg kanskje har funnet det, men at jeg er for utålmodig? Er av de som kommer etter et min. eller to med klitorisstimulans, men det tar kanskje en del lenger tid før man oppnår G-punktorgasme?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Har fått det til et par ganger, men skal ærlig si at "vanlig" klitoris/skjedeorgasme er MYE bedre! Altfor mye jobb for å få det til, og ikke noen deilige sammentrekninger som bølger gjennom hele kroppen. Men var jo greit å ha prøvd det, så fant jeg ut at det ikke var så svært som man trodde..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 hehe.. første gangen fant jeg en "oppskrift" på nettet.. hihi.. Skulle gjerne gitt deg link, men er lenge siden nå... Brukte peke/langefingeren, bøyde dem litt slik at tuppen på fingrene stimulerte skjedeveggen på det berømte "svampaktige området" 2-4 cm inne i skjeden, den framre veggen. Kjente etter laaaaaaaaang tids stimulering (sikkert 15-20 min) at noe begynte å skje, det ble trangt og et press bygde seg opp inni meg et sted. Fikk en trang jeg bare kan sammenligne med å være veldig tissetrengt, før masse væske plutselig flommet over hendene mine. Neste gang skulle sambo prøve, han pådro seg nesten senebetennelse av belastningen, så jeg tror en g-punkt-dildo kan være en fordel.. hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå