Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 ..er grei nok. Men ser stadig jenter nå som har byttet ut tightsen med strømpebukse. Og da snakker vi om ikke spesielt tykke strømpebukser heller. Synes det ser en smule komisk ut. Som om de har glemt buksa hjemme En pitte, liten bagetell jeg måtte dele med dere
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 hehe ja du sier noe der.. jeg sverget selv på å ikke slenge meg med på denne tightsmoten. Men da jeg gikk høygravid i vår/sommer var tighst det eneste behagelige jeg greide å ha på meg, og jeg har omtrent bare brukt det siden tette i stoffet vel og merke, hehe
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Jeg elsker å gå i tights!! Jeg kjøpte meg noen i dongeri og de er kjempegode! Jeg går ikke alltid med lang topp til da, hvertfall ikke til den i dongeri.. er det teit? Men er enig med deg at det ser litt teit ut med strømpebukser under ser ut som dem har glemt buksa hjemme ja hehe
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Jeg bruker både tights og pierre robert wool-collection under den rompekorte tunikaen.. Syns kanskje ikke nylonbukse er så fint.. Mn det er min mening.. men jg syns det er like fint, om ikke finere med en tykk strpebukse enn tights..
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Helt tynn strømpebukse under tunikaer eller lange topper er ikke noe fint nei. Tykkere strømpebukser eller tights ser jo veldig fint ut Jeg levde i tights de siste mnd av graviditeten, og den første måneden etter. Tror ikke jeg var det vakreste synet akkurat, men behagelig hadde jeg det!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Så ei her om dagen. Men genseren til rett under rumpa var byttet ut med ei svær blank boblejakke som gikk til livet ! Det så veldig rart ut ! Kraftig var hun og, så det dissa bra i alt hun viste frem !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå