Gå til innhold

April: Yaddaline...


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Det med å bytte er jo egentlig ikke dumt. Mente du det?

Vi kan jo i allefall tenke på det...forløpig er jeg ikke helt overbevist om at babyen er en jente - så må uansett vente til jeg er sikker da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan vi godt :o) Har en venninne som har plukket diverse fra str 74 og oppover, så alt babytøyet ligger jo igjen. Ikke alt som er like pent, men det er i alle fall en 5-6 antrekk som jeg nesten syns er litt trist å gi fra meg :o) Det hadde jo bare vært koselig - trenger jo ikke sende hverandre "sekkevis" med "rått og råttent" (dialekt for salig blanding). Hvis/når du tør. Kjenner jeg meg selv rett så tar det en drøy stund før jeg får rota sekkene helt til Fretex likevel :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å milde måne.. Nå ler jeg så jeg griner her... Skjønte ikke helt greia her jeg... *lol* Det virka seriøst som at du ville bytte UNGE!!! å herlighet... Ja, jeg har litt dårlig humor i dag... Det var snakk om klær ja.. det var jo litt mer normalt.. hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, måtte flire litt her jeg satt nå. Trodde oxå at dere pratet om unger, men så kjekt å bytte klær da. Sparer jo hverandre for mye utgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...