Gå til innhold

Flere med høye SF-mål i 3 trim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat passert 30 fullgåtte uker i følge ul-terminen, i følge mens termin er jeg 32+3 i dag. Var til jm nå ettersom jeg ikke har sovet på flere netter og sliter skikkelig med lav, men kjempediger mage, ville at hun skulle sjekke sf mål pluss hjerteaktivitet fordi jeg synes den lille er altfor rolig og enorm mage.. Jm ble bare kjempestille og målte 4 ganger....sf-mål på 33cm har jeg og det var visstnok altfor mye, ideelt sett skulle jeg være 35cm ved fødsel sa hun..hmm, det er jo liksom hele 9 uker igjen da.... og attpåtil veldig rolig foster sa hun, ingen reaksjon når hun prøvde å irritere den ved å flytte den... fikk time på sykehuset for ul og ctg på torsdag med en gang, men synes det er leeenge å vente til da, ble jo plutselig enda mer( hvis mulig) bekymret for den lille.. Noen fler som har opplevd store SF-mål og hvordan gikk det med dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt avvikende høye SF-mål med alle de tre første barna mine og det gikk helt fint :-) Lå 1-3 ruter over hele skjemaet rett og slett.

Skrevet

Jeg har hatt høye sf-mål med de to siste, men hverken lege eller jordmor har vært urolig av den grunn. Mine mål har vært høye hele tida da, så jeg har fulgt en jevn vekstkurve, bare mye høyere enn det grønne feltet...Mulig det er annerledes dersom målet ditt plutselig har blitt veldig høyt.

Lykke til på UL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...