Fia tobarnsmor Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Jeg fødte i oktober, og skal jo da ha barnetrygd f.o.m. november, men fikk ikke dette utbetalt forrige måned. Må man regne med noen måneders ventetid på denne eller? Slik at det kommer etterbetalt etterhvert? Husker ikke hvordan det var sist gang, men mener jeg fikk det måneden etter jeg fødte..
luna08 Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Jeg fødte i september og fikk utbetalt dobbel barnetrygden i november.Du får den første nå i desember.
Mama B Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Det er ikke sikkert nei. Jeg fødte også i sept.men har fremdeles ikke fått.
Fia tobarnsmor Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2008 Ok! Tenkte jeg skulle ringe NAV og mase, men da trenger jeg ikke det :-) Takk for svar!
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 jeg fødte i slutten av juli og fikk ikke barnetrygden før i slutten av oktober. fikk da for august, september og oktober.. kan gå litt sent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå