frøydis m/ 4 Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har glemt å dele en glede med dere! Vi har fått barnehageplass til Minsten fra nyttår av. 3 dager i uken som vi ønsket, i den barnehagen som vi aller helst ville. Den ligger nærme arbeidsplassen til både Frøydismannen og meg, og vi kjenner mange av de som jobber på basen til Minsten. Gode, kloke, trygge damer som vi gjerne overlater han til :-) Da gjør vi det slik hos oss at vi jobber 80 % hver, og vips så har vi en dag hjemme hver til å kose oss og tenke på aent enn jobb. Tror at dette er noe vi kan trives med begge to og alle seks.....
Maud Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Åååå, så fint! Gratulerer med barnehageplass. Det er så godt når sånt kommer i orden, da kan mamma og pappa gå på jobb og være sikre på at den minste har det bra.
dritgrei hei hei! Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 gratulerer med barnehageplass, men kanskje aller mest gratulerer med en utrolig hyggelig ny hverdagsplan! dette hørtes fint ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå